Sweet feed: הפינוקים לחורף שאתם חייבים להכיר. adobestock

Sweet feed: הפינוקים לחורף שאתם חייבים להכיר

חורף, גשם, כולנו מכורבלים על הספה - ומה יותר מתאים לאווירה מאשר שוקו חם או פינוק מתוק, טעים ומנחם? לכבוד האווירה הגשומה, קבלו את הפינוקים הטעימים שאתם חייבים לאכול בחורף

בשיתוף עם sweetweet

מה יותר מחמם את הנפש והגוף מאשר פינוק טעים, חם ומתוק שעושה כיף בבטן? מי מאיתנו לא מחפש לנשנש משהו שוקולדי ועשיר, במיוחד כשיש מבול בחוץ וכל מה שמתחשק לנו זה להתכרבל על הספה, עם שמיכה וסרט טוב... לכבוד האווירה הגשומה, אספנו לכם ארבעה מוצרים שאתם חייבים לטעום בחורף הזה.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מה יותר מסמל חורף מאשר שוקו חם? אבל החורף הזה אתם לא תשתו עוד סתם שוק, אלא שוקו חם עם תוספות מגניבות. נכון יש כאלו שמוסיפים מרשמלו לשוקו שלהם? אז קבלו את החידוש שלנו - מרשמלו בטעם בננה במילוי קרם שוקולד. זה כאילו שוקולד בתוך בננה בתוך שוקולוד. זה אדיר, תחשבו על זה! ואם כבר הזכרנו שוקו, ידעתם שיש אבקות להכנת שוקו בטעמים של חטיפי השוקולד האהובים? קצת אבקה, חלב חם והופ יש לכם שוקו מארס, באונטי או m&m. חלום...

© באדיבות sweetweet
© באדיבות sweetweet

כמה כבר אפשר לכתוב על קרמבו? אבל מה נעשה, זה חזק מאיתנו. הוא פשוט מושלם - עוגיה, קצפת, שוקולד. מה צריך יותר מזה בחורף קריר? אפשר לחמם במיקרו, אפשר להקפיא ואפשר לאכול אותו בטמפרטורת החדר. יש כאלו שיאכלו את הכל בביס אחד, יש כאלו שבחלקים ויש את המגזימים שאוכלים אותו הפוך ומתחילים מהביסקוויט (מי אתם?). הוא מחמם את הבטן, הוא עושה מתוק בפה ואפשר לאכול ממנו  עוד ועוד ועוד. קרמבו הוא פינוק החורף המושלם!

מכירים את זה שבא לכם משהו טעים אבל לא יודעים מה? אז מצאנו את הפתרון המושלם - ממרחים. כן, כן, קראתם נכון - ממרחים. אבל לא סתם, אלא כאלו בטעמים של חטיפי השוקולד האהובים כמו טוויקס, מארס, באונטי. ככה כל פעם שתרצו משהו מתוק, תוכלו לשלוף את אחת מצנצנות הממרח מהארון ולמרוח או על עוגייה או בתוך לחם או פיתה. טיפ שלנו: חממו את זה אחר כך במיקרו ותתענגו על כל ביס מושחת וטעים!

© באדיבות sweetweet

ואם ככה סתם יש לכם חשק לפחמימה טובה עם מילוי מפנק - אין מוצר יותר טוב מפופ טארט - ביסקוויט במילוי קרמים בטעמים שווים כמו קרם עוגיות, סמורס, מילקשייק תות ופאדג' גלידת סאנדיי. כל מה שצריך לעשות זה לשים פופ טארט אחד במצנם (טוסטר קופץ) ותוך כמה דקות יש לכם  נשנוש טעים, חם ומפנק שכיף לכרסם גם כארוחת בוקר וגם סתם ככה מול הטלוויזיה.    

ואם כבר אנחנו עוסקים בפחמימות ומילויים טובים יש שני מוצרים שאתם חייבים להכיר בחורף הזה (ומרחיקי הלכת אף יטבלו אותם בשוקו). המוצר הראשון הוא טווינקיס, שזו למעשה עוגת ספוג נימוחה וטעימה במילוי קרם מושלם שעושה כיף בפה. המוצר השני הוא ביסקוויטים של נוטלה. כן, כן, קראתם נכון - גם ביסקוויטים וגם נוטלה. מדובר בעיגולים מושלמים של בצך פריך שמתפצפץ בפה ובפנים מילוי נוטלה אלוהי כמו שרק נוטלה יכולה להיות. שניהם מתוקים, שניהם מושחתים, שניהם באים טוב לבד או בתוך משקה חם. יאמי!

© באדיבות sweetweet

 ואם כל הטוב הזה לא מספיק לכם, קבלו את הפינוק האידיאלי לחורף שמשלב בין מתוק למלוח (תאמינו לנו, שלעולם לא ימאס לנו מהטרנד הזה) - פינוקיות קרמל-מלוח. עוגיות חמאה שנמסות בפה עם מילוי בטעם קרמל מלוח. רק קחו בחשבון שהעוגיות האלו ממכרות, מתוקות ובאות מושלם עם קפה ליד. 

 רוצים לרכוש את כל המוצרים הטעימים האלו? כנסו עכשיו לאתר של sweetweet!

תגובות