FOOD FEED: חטיפים אפויים וסופגניות בקלות. adobestock | אילוסטרציה

FOOD FEED: חטיפים אפויים וסופגניות בקלות

כמו בכל שבוע, גם הפעם התנסנו בכמה מהמוצרים החדשים על המדף. מה הכי אהבנו ומה פחות? בדקנו עבורכם!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תה פומפדור

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור משיק חליטות צמחים בשני טעמים יחודיים המתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי: ג'ינג'ר מנגו – הטעים היחודי לפומפדור וקמומיל דבש - בתוספת דבש אמיתי. החליטות עשויות מרכיבים  100% טבעיים וללא קפאין. ג'ינג'ר ומנגו הוא בהחלט טעם ייחודי ושונה בנוף התה והחליטות וכל שינוי כזה הוא מרענן ומבורך, אך עם זאת לא כולם יצליחו להתחבר לטעם הג'ינג'ר. לעומת זאת, הקמומיל דבש ייותר עדין, פונה לקהל יותר רחב ויותר קל להתחבר לטעם שלו. ציון: 9/10.

© סטודיו 360

 החטיפים האפויים של Free

המותג Free  נכנס לקטגוריית החטיפים האפויים ומשיק לראשונה סדרת חטיפים אפויים המיוצרים באיטליה תחת השם: "קו-קווים" עם שלושה טעמים -  זיתים ועגבניות (טבעוני), רוזמרין (טבעוני) ובטעם גבינת פקורינו. למרות שיש על האריזה חותמת נתרן בכמות גבוה, פה המלח לא הורגש. למעשה כל הטעם של החטיפים האפויים כמעט ולא הורגש, זה הכי כמעט טעם של עגבניות או כמעט טעם של גבינה. יותר נכון - זה פשוט הריח כמו, אבל בפה זה לא הורגש. החטיפים עצמם קריספיים וקטנים וכיף ללעוס אותם, מה שגורם למי שאוכל לשלוח את היד לשקית עוד ועוד, אבל הטעם - מעט לוקה בחסר וחבלף כי הייתה פה הזדמנות לחטיף אפוי מעניין במיוחד. ציון: 6/10.

© אפרת אשל

סופגנייה גדולה מהחיים

עמותת "גדולים מהחיים" חוברת לרשת שופרסל ו-HOT במיזם מיוחד לקראת חנוכה וביחד הם משיקים מארז להכנה עצמית של סופגניות ביתיות. המארז מכיל אבקה מוכנה מראש, בדומה לאבקות המוכנות של עוגות בחושות, וכל מה שצריך לעשות זה רק להוסיף מים, ללוש, להתפיח ולטגן. המארז שמושק במהדורה מוגבלת, יימכר בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ, במחיר של 15₪ ו-5 שקלים מכל יחידה שתימכר תועבר לעמותת גדולים מהחיים.  אומנם זה לא כזה קל להכין לבד בבית, לעומת קנייה של סופגניות מוכנות מראש, אבל זו תרומה, פתרון נהדר לתעסוקה של אחר הצהריים וגם מאוד מתאים לילדים עם אלרגיות שלא יכולים לקנות מאפים כאלו בקונדיטוריות (מיל: חיטה- גלוטן וביצים ועלול להכיל סויה וסלרי). ציון: 9/10

© הילה אייזנגר

 סנסשיונל טחון צמחוני

לאחר ההשקה המוצלחת של הסנסשיונל בורגר, טבעול מביאה לישראל גם את הסנסשיונל טחון צמחוני. ב-100 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול. לאחר שניסינו: מדובר בתחושה אמיתית של בשר טחון, אין גבול למאכלים שאפשר לייצר מהמוצר ובהחלט הופתענו לטובה. ציון: 8/10.

© ארז בן שחר סטודיו מרחב.
תגובות