FOOD FEED: דגני הבוקר שעושים עלייה לארץ. אילוסטרציה, adobestock

FOOD FEED: דגני הבוקר שעושים עלייה לארץ

דגני בוקר פירותיים ומתוקים במיוחד עושים את דרכם היישר מעבר לים ונוחתים על המדפים בארץ, טרנד הקרמל מלוח ממשיך לסחוף את חברות המזון והפעם הוא משתלט על הבמבה האהובה וחברת מנה משיקה שקדי מרק באריזות אישיות שלא הרשימו אותנו במיוחד - כל המוצרים שטעמנו השבוע

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

TOOTIE FRUITES

דגני בוקר תמיד עושים לנו שמח וטוב בבטן, במיוחד כשהם אקסטרה טעימים. היישר מעבר לים, מגיע אלינו מוצר חדש - דגני בוקר בטעמי פירות. נכון, יש כאלו רבים בשוק, אבל ככל שיש יותר, אז יותר שמח. לא? פה לא תמצאו דגנים בצורת פירות, כולם אותו הדבר - טבעות חלולות וצבעוניות. הדגנים עצמם עסיסיים, מלאים בטעם וכיף לאכול עם חלב שכמובן הופך למשקה ורדרד, מתוק וטעים. את הדגנים החדשים תוכלו למצוא באתר של סוויטוויט. ציון: 9/10.

© מערכת פרוגי

שקדי מרק בשקית

אם יש משהו שמאפיין בצורה הכי טובה את החורף זה מרקים ושקדי מרק (לא שיש חורף כרגע, אבל בסדר, הבטיחו בתחזית שבקרוב יירד גשם). מותג מנה משיק שקדי מרק  באריזות אישיות. הכוונה של המותג הייתה כמובן לשמור על טריות שקדי המרק ושהם לא יתייבשו או יהרסו לאחר הפתיחה, ואכן, המנות הן יחסית קטנות, שקדי המרק עצמם טריים, קריספיים וטעימים כמו תמיד. אבל, מי שבעד איכות הסביבה, לא יתלהב יותר מדי מהמוצר החדש, שכן יש פה פוטנציאל לייצור זבל רב. אנחנו נעדיף את האריזות הגדולות והמשפחתיות, שאותן אפשר לסגור היטב ולשמור עדיין על הטריות. ציון: 6/10.

© יחצ

במבה במילוי קרמל מלוח

אם יש משהו שהמדור יותר אוהב מקרמל מלוח זה במבה. אז תתארו לכם את רמת האושר כשגילינו שיש במבה חדשה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח. הקרם עצמו כן מורגש וכמות המילוי הייתה מספקת, ממש כמו בבמבה במילוי נוגט. אבל הוא היה יותר מתוק מאשר מלוח, מה שקצת אכזב אותנו. זה אולי השתלב טיפה יותר בנחמדות עם הבמבה עצמה שגם ככה היא מלוחה, אבל אנחנו ציפינו למשהו קצת פחות מתוק ויותר עם טוויסט. שלא תתבלבלו, זה עדיין טעים, אבל יש מקום לשיפור. אולי במהדורה הבאה... ציון: 8/10.

 

תגובות