הדברים הטעימים שצריכים להמשיך איתנו לשנה החדשה. adobestock

הדברים הטעימים שצריכים להמשיך איתנו לשנה החדשה

שנת 2020 הייתה לא פשוטה, בלשון המעטה, אבל היו בה כמה נקודות אור - חטיפים, ממתקים ושוקולדים שעשו לנו את השנה לקצת יותר שמחה, מתוקה ומגוונת. אז אילו דברים נרצה לקחת איתנו לשנה החדשה? קבלו את הרשימה המלאה שכל חובב אוכל ומתוק חייב להכיר!

בשיתוף עם sweetweet
כדי שכולנו נפתח את השנה האזרחית החדשה בהכי טוב שיש, אספנו לכם עשרה מוצרים שעשו לנו את שנת 2020 לקצת יותר כיפית, ואנחנו הכי רוצים לקחת אותם איתנו לשנת 2021, כי למה לוותר על דברים טובים? 
עוד בערוץ האוכל של פרוגי:
פינוקי פתיבר
הביס המושלם ביום חורפי, שילוב מדהים בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק בטעמי שוקולד ווניל. אפשר לנשנש את זה סתם ככה מול הטלוויזיה או לטבול בקפה. 
© באדיבות sweetweet
חטיף גלידה מגנום בטעם בראוניז
גם חטיף, גם גלידה וגם בראוניז. ממש השילוש הקדוש! למי שלא מכיר מדובר על גלידת שמנת בטעם וניל עם פירורי עוגיות, קרם בטעם בראוניז וציפוי של שוקולד. אומנם חורף היא לא ה-עונה לגלידות, אבל לדבר כזה אנחנו לא יכולים לסרב ולא משנה מה מזג האוויר שבחוץ. 
© באדיבות sweetweet
אוריאו ומילקה בייטס - גלידוניות מבית נסטלה
אם כבר הזכרנו גלידה, ביסים וחטיפים - כדאי שתכירו גם את שני המוצרים האלו שפשוט מככבים אצלנו במקפיא! לקחו מילקה, לקחו אוריאו והפכו אותם לביס גלידה, שכל אחד כזה מצופה או בשוקולד מילקה או בציפוי מיוחד של אוריאו. יאמי! 
© באדיבות sweetweet
קליק כריות BLACK
הרי מה יש לא לאהוב בזה? קליק וכריות מאחדים כוחות - רק דברים טובים וטעימים יכולים לצאת מזה. לקחו דגנים ממולאים בטעם שוקולד-וניל שגם ככה הם שיא השלמות והחליטו שזה לא מספיק. אז מה הם עשו? ציפו אותם בשוקולד, אבל לא אחד אלא שניים - אתם יכולים לבחור בין שוקולד חלב ולבין שוקולד לבן ופירורי עוגיות. זהו, אנחנו מכורים! 
© באדיבות sweetweet
מקוויט'ס פליפז - בייגלה בציפוי שוקולד
זה כבר לא סוד שחברי מערכת פרוגי מכורים לשילוב של מתוק ומלוח, לכן ברור שהמוצר הזה לגמרי חייב להמשיך איתנו גם לשנה החדשה! בייגלה אפוי בציפוי שוקולד חלב ממכר - יוצר שילוב מושלם בין מרקמים וטעמים ואי אפשר להפסיק לנשנש את זה.
© באדיבות sweetweet
פרינגלס WAVY
שנת 2021 חייבת להיות שנה של שדרוגים ודברים טובים, כדי שבוודאות היא תהייה הרבה יותר טובה משנת 2020. פרינגלס WAVY הוא דוגמא מצויינת למוצר אהוב, שקיבל שידרוג מקפיץ ומרענן. פרינגלס WAVY הוא ממש לא כמו הפרינגלס הרגיל, אלא בגרסה מיוחדת וגלית, מה שהופך את החטיף האהוב לקראנצ'י אפילו יותר מבדרך כלל.
© באדיבות sweetweet
קולקציית טעמי החטיפים בגלידה גולדה
רשת גולדה בשיתוף קבוצת שטראוס השיקה בשנה שעברה קולקציית קיץ קראנצ'ית במיוחד במהדורה מוגבלת בטעמי החטיפים האהובים - מסקרפונה עם שוקולד ושבבי דוריטוס, קרמל מלוח עם קרם בוטנים וצ'יטוס וגלידת אגוזי לוז עם שוקולד לבן ותפוצ'יפס קראנץ'. אפשר להגיד שהקולקציה הזאת הייתה אחד מהדברים היותר טובים ומשמחים שקרו פה בקיץ האחרון ולכן אין לנו שום ספק שנרצה אותה איתנו גם בשנה הזאת. השילוב הזה של גלידה רכה, קרה ומתוקה עם חטיפים מלוחים וקראנצ'ים יוצר חגיגה בפה.
© באדיבות sweetweet
עד חצות בלונדי
בלונדי הוא אחד מהטעמים הכי טרנדיים שיש בעולם החטיפים והשוקלודים ואין ספק שהוא עשה את 2020 לקצת יותר מעניינת ומגוונת. אז מה הפלא שגם עד חצות בלונדי נכנס לרשימת הדברים שאנחנו חייבים איתנו בשנה החדשה. איך ג'ואי מ"חברים" אומר? מה יש לא לאהוב? ביסיקוויט יאמ! שוקולד יאמ!
© באדיבות sweetweet
יולו קוקיז
בואו נדבר רגע על YOLO - זה לא עוד סתם מעדן חלב, יש כאן רמה אחרת - מרקם עשיר ומפנק וטעמים איכותיים, זה כל כך טעים שזה כבר לגמרי נחשב כקינוח מבחינתנו.  עכשיו תוסיפו לכל הטוב הזה גם עוגיות וקיבלתם קינוח מושחת שכולל שוקולד לבן בטעם קרם עוגיות בתוספת עוגיות ונטיפים בטעם שוקולד. מה צריך יותר מזה, תגידו לנו?
© באדיבות sweetweet
שוקו יטבתה בטעם בזוקה
המוצר האחרון ברשימת מוצרי החובה לשנה החדשה הוא שוקו בטעם בזוקה - תוצר של שיתוף פעולה בין יטבתה למותג "בזוקה" האייקוני של עלית. לא רק שהטעם מיוחד ומרענן בין כל שאר מוצרי השוקו השונים שנמצאים על המדף (וכובדם במקומם מונח!), על הבקבוקים ושקיות השוקו מופיעות בדיחות מתחלפות של דמויות בזוקה האהובות. הכי פאן|
© באדיבות sweetweet
 
תגובות