FOOD FEED: מתכוננים ליום אהבה טעים במיוחד. adobestock

FOOD FEED: מתכוננים ליום אהבה טעים במיוחד

הרשתות והמסעדות מתכוננות לוולנטיין שיצויין ברחבי העולם בשבוע הבא - החל מגלידה מיוחדת ועד פיצה בצורת לב עם הפעלה זוגית • אספנו לכם את כל המארזים והמנות הכי מיוחדות ומלאות אהבה

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

סיפור אהבה מתוק ומלוח

לרגל חגיגות היום הכי רומנטי בשנה, חברו רביבה וסיליה וחברת "מלח הארץ" לשיתוף פעולה המסמל בצורה ייחודית את יום האהבה, כשילוב מנצח של מתוק ומלוח. ביחד הם יצרו מהדורה מיוחדת של עוגת בראוניז שוקולד עם מלח הימלאיה ורוד. לרגל הוולנטיין, מציעים רביבה וסיליה הרכבת מארזים, שכוללים בראוניז מלח ההימלאיה ובנוסף מגוון המאפים והמתוקים המוכרים והאהובים. מחיר מארז בראוניז: 42 ש"ח.

 BARBIZ וגולדה

רשת גולדה והדוגמנית בר זומר יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ומשיקים טעם חדש וייחודי לולנטיין דיי. הטעם החדש נושא את שם מותג הביוטי של זומר, BARBIZ, והוא נוצר בהשראת עולמות התוכן של זומר. הטעם החדש הוא גלידת מסקרפונה רד ולווט עם שוקולד לבן ושברי מרנג שתוגש בגביע ורוד במהדורה מוגבלת. כרגיל, כמו כל הגלידות של הרשת, מדובר בגלידת שמנת איכותית, מפנקת במיוחד, עם טופ עשיר שעושה הרבה פאן. כמובן, שאת הטעם המיוחד הזה תוכלו לרכוש גם במארז ורוד וחגיגי הכולל גם טינט רולר בגוון אדמדם לשפתיים ולאזור הלחיים ופרלין שוקולד בצורת שפתיים. הטעם החדש והמארז זמינים החל מהיון (ראשון) ועד ה-14.2  בסניפי רשת גולדה ברחבי הארץ או במשלוח עד הבית. מחיר מארז: 130 ש"ח.  

© יהונתן ויצמן

חגיגה זוגית ברולדין

לקראת היום המיוחד מציעה רולדין "קינוחים מהלב" - קינוחים מפנקים לחגיגה זוגית מלאה באהבה. סדרת קינוחים מהלב כוללת חמישה מארזים - עוגת לב "מרקיז שוקולד": מוס שוקולד קרמל, ביסקוויט קקאו, קראסט אגוזי לוז וקראנץ פייטה פרלינה (55 שקלים); מארז המכיל 3 פטיסרי השף: לבחירה מתוך המגוון הקיים (84 שקלים), מארז רומנטי הכולל בקבוק יין של יקב תבור (נזכיר כי שתיית אלכוהול מותרת מגיל 18 ומעלה), זוג קינוחי סופלה שוקולד, מארז כדורי שוקולד, שני סוגי מקרונים ושני פטיסרי אישי (289 שקלים).

© רונן מנגן

ספיישל ולנטיינס בדומינו'ס פיצה

דומינו'ס פיצה חוגגת שבוע של אהבה עם פיצת לב במהדורה מיוחדת. לכבוד החגיגות מציעה רשת דומינו'ס הטבה רומנטית - פיצת לב עם שתי תוספות או קינוחים ב-85 שקלים. בנוסף הרשת דואגת להפעלה מיוחדת, ובכל רכישת פיצת לב תקבלו תוכן לדייט זוגי ביתי שובר שגרה אדיבות מבּאַשֶׁערְט - חברה שמסייעת לזוגות להעשיר ולחזק את היחסים והדייטים שלהם.

© אנטוליו מיכאלי

 

תגובות