SweetFeed: הפק"ל הטעים והמושלם לגיוס. באדיבות Sweetweet

SweetFeed: הפק"ל הטעים והמושלם לגיוס

היכונו להפתעה מתוקה ומדוגמת במיוחד! Sweetweet השיקו סוויטבוקס חדש שכולו מוקדש לחיילים ולמתגייסים. בין אם אתם סוגרים שבת, מכינים מתנה למתגייס או סתם בא לכם להתפנק, אלו המוצרים שמצפים לכם בפק"ל

בשיתוף עם Sweetweet

לקבלת ה-SweetBox החדש נא להימתח להקשב! אנחנו לא סתם מדברים בסלנג צבאי, זה פשוט מה שקרה לנו אוטומטית כששמענו על ההפתעה החדשה של המותג שדואג שיהיה לנו הכי מתוק שיש.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

בסוויטוויט השיקו השבוע SweetBox חדש ומדוגם במיוחד - פק"ל במיוחד לחיילים! הסוויטבוקס מכיל שילוב מושלם של המותגים האהובים (מתוקים ומלוחים) עבור מי שמתגייסים בקרוב, מי שבימים אלו משרתים בצבא או אפילו לפינוק עצמי לימי השביזות במדים. בין אם מדובר בסגירת שבת, יציאה לחמשושים או כמתנת שחרור - אחרי שתשמעו מה יש בפק"ל המתוקים המיוחד - אתם לגמרי תבינו על מה אנחנו מדברים!

© באדיבות Sweetweet

כאמור, מדובר בשילוב מושלם בין מוצרים שישדרגו כל סיטואציה בבסיס כמו: קפה סטארבקס כדי לדמיין שאתם כבר בטיול אחרי צבא או "פופ-טארטס" כדי לשדרג את הטוסטים עם הגבינה הצהובה, לצד כל הדברים הכי שימושיים לחיילים ברגעים של מאנצ'ים, שמירות או ישיבה עם החבר'ה.

© באדיבות SweetWeet

מה עוד מחכה לכם בפנים?

פינוקי פתיבר בטעם וניל או שוקולד - המוצר החדש שהפך פשוט להכרחי בכל נשנוש עם או בלי קפה! תוכלו גם למצוא וופל צ'וקטה במילוי קרמל שבכל ביס וביס מרגישים באמסטרדם. מדובר ממש בוופל הולנדי מטורף שהולך טוב לצד משקה חם; קליק קרם חלב - מוצר חדש שמושק למעשה יחד עם הפק"ל המיוחד.

© באדיבות SweetWeet
© באדיבות SweetWeet

עוד בגזרת המתוקים תוכלו למצוא מיני קריספי וופל בלזן – גליליות שהן כמו הוופל גלידה בגלידריות, ופשוט מושלמים; מיני דגנים של "LION" הטעימים שבאים בטוב גם כנשנוש וגם כדי לפתוח את הבוקר, כך גם המותג "פתית" (משני סוגיו) עם המוצרים שכבר כבשו אותנו על המדפים - לטובת אלו שמעדיפים קצת למתן עם השחיתות (אבל לגמרי לא מתפשרים על הטעם) ועוד שלל מוצרים מפנקים.

© באדיבות SweetWeet
© באדיבות SweetWeet
© באדיבות SweetWeet

ומה לגבי המלוחים? גם בפק"ל יש היצע רחב ומעולה. החל מ"במבה לבבות" החדש שעושה נעים בלב (וגם בבטן, כן?), דרך חטיפי "נשצ'אנס" שכבר הוכיחו את עצמם כמאנצ' האולטימטיבי, ועד בייגלה של "בייגל בייגל" שיכולים להסתדר עם כל דבר (הצעה שלנו: לטבול בממרחים שיש בחדר האוכל!), וגם בגזרה הזו, תוכלו למצוא עוד הפתעות מלוחות. בנוסף הפק"ל מכיל גם אקסל חדש בטעם נענע וליים וכדי להישאר עם טעם טוב הוסיפו דפי פרש לרענון הפה.

© באדיבות SweetWeet

אבל לא רק מוצרי מאכל, הפק"ל לגמרי מתאים את עצמו לשירות הצבאי, והפעם הוא הצטייד בבושם כיס חדש של אקס עם הריחות האהובים (הכרחי בשגרה הצבאית. אל תהססו להשתמש, כן?) שאתם יכולים לשלוף בכל הזדמנות. אם זה לא מספיק - אז יש גם כרטיסי גירוד ולוח "ארץ עיר" מיוחד כי להעביר את השבתות בבסיס.

© באדיבות SweetWeet
© באדיבות SweetWeet
© באדיבות SweetWeet

אז מה היה לנו? הפק"ל כולל בתוכו 30 פריטים שווים במיוחד שמעלים חיוך ענק על הפנים, והעלות שלו היא 200 ש"ח. ניתן להזמין עם משלוח לכל רחבי הארץ ועד הבית דרך חנות האונליין של Sweetweet. תהנו!

תגובות