SweetFeed: הדור הבא של משלוחי המנות. Sweetweet

SweetFeed: הדור הבא של משלוחי המנות

מוכנים לחג שכולו משלוח מנות? כי מסתבר שב-Sweetweet דאגו לשני סוגים מושלמים במיוחד, כאלו שיהפכו את החג לטעים, צבעוני ומושלם

בשיתוף עם Sweetweet

מי שנכנס אדר - מרבין בשמחה, ואיזו היא שמחה אם לא בצורת משלוח מנות ענק, חלומי והכי צבעוני שראינו כאן? ב-Sweetweet יחגגו את ה-חג שלהם והחליטו ליצור שני סוויטבוקסים חדשים: משלוח מנות משפחתי ומשלוח מנות אישי.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

בזמן שאנו לא יודעים איך נציין בדיוק את פורים, ובזמן שאי אפשר באמת לערוך מסיבות חג ולפגוש את כולם, משלוח מנות הוא הפתרון המושלם להעניק למישהו מתנה לחג האהוב וגם לקיים את המצווה הכי טעימה שיש. אבל, כמו בכל סוויטבוקס, תמיד גם אפשר לפנק את עצמכם, כן?

© Sweetweet

מה מצפה לכם במארז המשפחתי? בעצם, מה לא?! יותר מ-25 פריטים שווים במיוחד, ביניהם גם כמה מוצרים באווירת הפורים: מאכלים שהתחפשו לגומי – נקניקייה, המבורגר ופיצה; נשנושים שהתחפשו למתוק בטעם קינמון; כוס לשתייה חמה בצורת עדש m&m; וברוח השטות והצחוק שמאפיין את החג - כמובן שאי אפשר בלי אתגר הסוכריות המגעילות ששיגע את העולם.

© Sweetweet
© Sweetweet

הפעם בסוויטבוקס תוכלו גם להכין לעצמכם את הפינוק המושלם: במשלוח המנות תכלל גם חוברת מתכונים לחמש אוזני המן מיוחדות של סוויטוויט בשיתוף עם תומר אומנסקי (זוכה "בייקאוף ישראל"): ביניהם מתכון לאוזן המן במבה במילוי קרם נוגט ואוזן המן עם דגני בוקר Lion בטעם קרמל ושוקולד – קריספי ברמות!

© Sweetweet

חשבתם שזה הכל? אז זהו שלא! במשלוח המשפחתי תוכלו למצוא גם תבנית ביצי מילקה אוראו, סמארטיס – עדשי שוקולד חלב בציפוי פריך, מושלם וממכר לאווירת פורים חגיגית, פופקורנס בטעמים מיוחדים (גבינה, קרמל מלוח, בצל וגריל) - שהמלצנו עליהם בשמחה רבה בעבר, ובצדק, אתם לא תוכלו להפסיק לנשנש.

© Sweetweet
© Sweetweet
© Sweetweet
© Sweetweet
© Sweetweet

ומה בנוגע למשלוח המנות האישי? אם אתם בקטע של לפנק אדם ספציפי קרוב ומישהו שאוהב להתפנק בהנאה - זה בדיוק משלוח המנות עבורו! המשלוח האישי כולל 13 פריטים וביניהם קינדר קארדס, מאכלים שהתחפשו לגומי, קלאב צ'דר שתמיד מעורר בנו נוסטלגיה טעימה, מיני ריטר טעימים במיוחד, קש קוקוס של לפנטיל, חטיף צ'יפס הודי, מקלות בייגלה ממולא שוקולד ועוד. גם כאן תוכלו למצוא את חוברת המתכונים מיוחדת להכנת אוזני המן של תומר אומנסקי.

© Sweetweet

מחיר משלוח המנות המשפחתי: 170 ש"ח, מחיר משלוח המנות האישי: 75 ש"ח. 

רוצים גם לרכוש את ה-Sweetbox? לחצו כאן! (משלוחים עד הבית לכל הארץ) 

תגיות
תגובות