Food Feed: העוגיות שהתחפשו לפורים והגלידות החדשות. adobestock (אילוסטרציה)

Food Feed: העוגיות שהתחפשו לפורים והגלידות החדשות

תחליפי הבשר מפתיעים אותנו בכל פעם מחדש, פורים והתחפושות הגיעו גם אל המדפים וגם: הגלידות החדשות שהעלו בנו חיוך • התנסינו במוצרים החדשים על המדף

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

ארוחות מוכנות קפואות אישיות

תנובה משיקה סדרת ארוחות מוכנות קפואות אישיות תחת המותג "תנובה שף". הארוחות, המבוססות על חומרי גלם של המותג, פותחו על-ידי השפים של תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים) המתמחה בהסעדה ומזון מוכן, בשיתוף עם השפים של "תנובה שף". כל הארוחות כוללות חלבונים, ירק ופחמימות והן מגיעות בתבנית אישית. הן ניתנות לחימום מהיר בתוך חמש דקות במיקרוגל (הכלי אינו מתאים לחימום בתנור, טוסטר אובן ותחת אש גלויה). פסטה בולונז ברוטב עגבניות עם בשר טחון - הייתה טעימה וקלילה, אך לעיתים היה טעם של אוכל מוכן דוגמת כל "המנות החמות"; מנת שווארמה הודו עם פירה ובצל; מנת נודלס ועוף בסגנון אסייתי - גם כאן הורגש טעם של מזון מוכן תעשייתי; קציצות ברוטב עגבניות עם קוסקוס; לטבעונים: טופו וירקות בקארי עם אורז – ברוטב קרם קוקוס וקארי עם אורז ועדשים - מנה טעימה, עשירה ואפילו עשה חשק לעוד. בסך הכל מוצר חביב לגמרי, עדיין נעדיף את האוכל שמכינים כאן ועכשיו ולא בהקפאה, למרות שהיו כמה מנות מצטיינות. ציון: 7/10.

© באדיבות תנובה

Wonders of Nature

לא רק המבורגר! WONDERS תציג מגוון שלם של מוצרים לשוק בעוד כל החברות בשוק שמות את ההמבורגר בפרונט, וונדרס מציגים פורטפוליו מוצרים שלם. הסדרה תכלול בשלב זה ארבעה מוצרים: וונדרס בורגר, וונדרס מיני קבב, וונדרס צ'וריסו וונדרס תחליף בשר טחון. על כל מוצרי וונדרס מופיעה תווית של ויגן פרנדלי, המאשרת שהמוצרים מתאימים לטבעונים. הסדרה מבוססת על חלבוני אפונה וסויה. צריכת קטניות היא דרך מעולה לשילוב חלבון איכותי בתזונה, ומומלצת ע"י ארגוני הבריאות בעולם. מוצרי וונדרס הינם ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא GMO ועומדים בסטנדרטים של רגולציית 2021 ללא סימון אדום. לאחר שניסינו: הופתענו מהטעם מאוד לטובה. מדובר בחוויה קרובה במיוחד לבשר, כה עסיסית, טעימה ועוש החשק לעוד. גם האחים הקטנים שטעמו שיבחו וזללו. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ערגליות שהתחפשו

בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה האהובה ומשיקה את 'עיגוליות תות' – עוגייה עגולה וקטנטנה עם הטעם המוכר והאהוב. אולי לא נעשה שום שינוי במרכיבי המוצר (מלבד צורתו) אבל איכשהו זה היהה אפילו טעים יותר! אולי מפני שהטעם מתכנס לתוך עיגול קטן וחמוד, ואולי זה סתם התלהבות שלנו מהצורה המפתיעה, אבל איכשהו - זה התלהבנו מהערגליות/עיגוליות הללו לחלוטין. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

קפסולות שוקולטה של SPLENDID

ב"קפה עלית" השיקו לאחרונה מוצר מתבקש וטעים במיוחד בתחום הקפסולות, כזה שגם אנחנו, אלו שפחות חובבים לקפה, נוכל להתחבר אליו - משקה שוקולטה של SPLENDID. המשקה היה בעל ניחוח מטריף במיוחד, טעם שוקולדי חזק ומפנק. מוצר שמשתלב טוב בחורף מתחת לפוך. אגב, לא נתנגד גם לטבול משהו במשקה או לשדרג אותו למשל עם מרשמלו. ציון: 9/10.

© באדיבות SweetWeet

הגלידות החדשות

גלידות נסטלה משיקה את עונת 2021 עם מיקוד על חוויית הצריכה האישית בבית. בעונה הקרובה, מחזקת גלידות נסטלה את מותג Crunch, עם שלגון Double Dark חדש בציפוי שוקולד מריר וליבת נוגט ושוקולד מריר, כולל גרסה כשרה לפסח - הוא בהחלט טעים, אך הליבה שלו היא לגמרי מה שקסמה לנו בכל חווית הטעימה. בתחום ה- Wellness, סדרת המוצרים של המותג הפופולארי La Frutta מתרחבת -  שתי מאגדות חדשות של שלגוני La Frutta בציפוי שכבה דקה של שוקולד בטעם תות ובטעם בננה, תמר ופקאן, עם 50% פרי ועד 125 קלוריות לשלגון. מדובר בהחלט באותו הטעם המוכר עם שדרוג קל של ציפוי - טעים, אך לא הכרחי במיוחד. לצד המאגדות הושק טעם חדש של La Frutta הדרים אדומים שהרגיש כאילו אנו זוללים את הפירות עצמם. חלקנו עפנו על זה, וחלקנו קצת פחות התחברו. כל מוצרי La Frutta טבעוניים ונושאים את הסימון "Vegan Friendly". ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

לחם מחמצת בסגנון איטלקי

מאפיית אנג'ל השיקה: 'לחם מחמצת פרוס בסגנון איטלקי' ללא תוספי מזון וחומרי שימור. לאחר שניסינו: ובכן, אנו תמיד מעדיפים לצרוך דברים בריאים, במיוחד אם הם טעימים. גם כאן הטעם היה לא רע בכלל, אך זה ממש לא הרגיש כמו לחם מחמצת, למעשה הטעם הזכיר לנו פשוט לחם קל רגיל, על אף שציפינו למשהו מיוחד. בכל אופן, הלחם לגמרי בא טוב עם כל ממרח. ציון: 6/10.

© דן לב
תגיות
תגובות