חלום שמתגשם! Sweetweet משיקים סוויטבוקס משאלות. Sweetweet

חלום שמתגשם! Sweetweet משיקים סוויטבוקס משאלות

בדיוק כשהחורף מגיע, Sweetweet משיקים סוויטבוקס חדש כזה שיגשים לכם את כל החלומות המתוקים שלכם ועל הדרך יעשה גם מעשה טוב • מה מחכה לכם בפנים? קבלו!

בשיתוף עם Sweetweet

מעבר לתחושת הפינוק שהתעוררה בנו עם בוא החורף בצורה רשמית, ב-Sweetweet החליטו להגשים לנו את המשאלות הכי מתוקות וטעימות שיש ולהשיק את סוויטבוקס Wish. אז כל מה שצריך זה להביע משאלה ולהזמין את הסוויטבוקס הישר למיטה שלכם או בכלל להגשים את המשאלות הקסומות לחברים ולקרובים שלכם.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הפעם, ובהתאם לשם הסוויטבוקס, בכל מכירה ייתרמו 10 שקלים לעמותת make-a-wish שמטרתה להגשמת משאלות לב לילדים בגילאי 3-18 שחולים במחלה מסכנת חיים. 

במהדורה חורפית © Sweetweet

אז מה מחכה לכם בתוך הסוויטבוקס?

בגזרת המתוקים - שוקולד, המון שוקולד! ווילי וונקה בטוח היה שמח מהמגוון, בדיוק כמו שאנחנו שמחנו לטעום כל כך הרבה סוגים של שוקולד, מקעריות פודס במילוי Twix שלא ברור איך אפשר להפסיק לאכול אותן, טבלת שוקולד TONY'S עם טעמים מתחלפים ועוד.

אבל לא רק: מילקשייק עם אוראו משוגע וטעים, וופל נוספלי שכולל חמש שכבות של וופל, שוקולד ואגוזי לוז, ממרח חלב מובניק עם אגוזי לוז לסנדוויץ' לבית ספר, שוקולד פרפקט בייט של עלית ועוד הרבה מתוק שיחמם לכם את הקיבה והלב.

ווילי וונקה היה מרוצה © Sweetweet

גם חטיפי הגומי מצטרפים לחגיגה! החל מגומי הריבו פרעצל בטעם פירותי וצורת בייגל חלומית, שרוול ממבה חמוץ באורך של 30 ס"מ ובארבעה טעמים מתחלפים, וגומי מפלצת ספגטי בטעם תפוח סופר מושלם.

© Sweetweet

בגזרת הסוכריות תוכלו למצוא סוכריות צ'ופה צ'ופס בצורת גולגולת, סוכריות קופצות ספארקס שיפוצצו לכם בפה, טט ברולה ענבים ושרוול סוכיות גומי האריבו מעולות. להשלמת הטעם החמוץ-מתוק, משקה ג'לי בלי בטעם אבטיח שיגרום לבטן שלכם לתחושות מקפיצות.

אל תדאגו, בין כל החטיפים תוכלו גם למצוא וזלין מיני לשפתיים רכות שמגיע במגוון טעמים החל מקרם ברולה וחמאת קקאו, שאפשר לקחת איתכם לכל מקום (רק תיזהרו לא לאכול אותו, כן?) ואם לרגע חשבתם שפה זה נגמר, Sweetweet דואגת לכם גם לקוד סודי לדומינו'ס פיצה שיקנה לכם 40% הנחה. בכל זאת צריך משהו כדי לאזן את כל המתוק, לא?!

© Sweetweet

מי צריך דג זהב כשיש את המעטפה של Sweetweet? הפעם בקופסא תמצאו את מעטפת הקסם, בה צריך לרשום את משאלת הלב שלכם ולשלוח ל-Sweetweet בדואר אמיתי כמו של פעם, ומישהו יזכה להגשים את החלום שלו. לא יודעים מה איתכם, אנחנו לגמרי מתכוונים להתפרע עם החלום שלנו!

בנוסף, תוכלו למצוא את צנצנת המשאלות המיוחדת! לקראת השנה החדשה. מה זה בעצם אומר? נכתוב את המטרות לשנה החדשה על הדף, נכניס לצנצנת ונשמור אותה עד לשנה הבאה. בסוף 2022 נפתח אותה ביחד, נראה שהגשמנו את עצמנו בשנה שחלפה ואפילו תוכלו לזכות בפרסים מיוחדים ומתוקים.

© Sweetweet


הסוויטבוקס הוא ללא ספק המתנה המושלמת לחברים שרוצים להגשים את החלומות שלהם! אז אם חפצתם
בסוויטבוקס שכזה לחברים או אפילו לעצמכם, עכשיו יש לכם את ההזדמנות לרכוש! עלות הסוויטבוקס היא 250 ש"ח (יש גם גרסה כשרה!). ניתן להזמין עם משלוח לכל רחבי הארץ ועד הבית דרך חנות האונליין של Sweetweet. בתיאבון!

© Sweetweet

 רוצים לזכות בסוויטבוקס Wish? כנסו לסטורי שלנו ואולי תזכו!

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

תגיות
תגובות