המאכל של הקיץ: כך תכינו שלגונים בבית. צילום מסך מיוטיוב

המאכל של הקיץ: כך תכינו שלגונים בבית

כשאנחנו רוצים לאכול משהו מתוק בימי הקיץ החמים, המאכל הראשון שאנחנו פונים אליו הוא שלגון. הוא מתוק, כיפי ובעיקר מצנן. אבל, הבעיה היא שרבים מהשלגונים מכילים צבעי מאכל שאינם בריאים. לכן, החלטנו להביא לכם מתכון לשלגוני קרח מתוקים, בריאים וקלים להכנה!

ערוץ היוטיוב של "Gemma Stafford" מלא במאכלים טעימים ומיוחדים. עם למעלה מ-1.6 מיליון רשומים לערוץ, היא משתפת את עוקביה בהרבה מתכונים טעימים במיוחד. בין הסרטונים הישנים שלה, מצאנו סרטון שלגונים מושלם שהיינו חייבים לשתף אתכם. קבלו את התקציר שלו ואת השלגונים שהכי עשו לנו חשק.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הראשון הוא קרטיב פירות שעשוי מ-100% פירות טריים. פשוט טוחנים אותם, מכניסים למקפיא ומקבלים שלגון טעים ובריא! אחריו, מגיע שלגון שנועד למי שלא יכול להחליט אם הוא רוצה גלידה או קרטיב קרח. הוא מורכב מחצי קרם וחצי פרי, והאיזון של שני הטעמים האלו פשוט מעולה!

 

למי שאוהב מתוק - יש גם שלגון לאוהבי השוקולד, יש שוקולד בתוכו, מחוצה לו ובכל מקום! אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו מאוהבים בכל דבר שיש בו שוקולד. ועכשיו, הגענו לשלגון שנועד לכל מי שאוהב אוכל שנראה יפה. הוא דורש רק לימונדה, כמה חתיכות של פירות ולאחר ההקפאה נראה פשוט מדהים! ואחרון חביב הוא שלגון הקשת - הוא דומה מאוד לראשון, רק שבו נכין שכבות של שלל פירות שיספקו לנו המון צבעים קייציים וכיפיים.

 

 
תגובות