מתוק וקל: חמישה מתכונים לעוגת הילדות הכי טעימה. AdobeStock

מתוק וקל: חמישה מתכונים לעוגת הילדות הכי טעימה

בניגוד למה שכולם חושבים, החג הרשמי של עוגת הביסקוויטים הוא כמובן שבועות. אין עוגה יותר נוסטלגית, מסלמת ילדות וטעימה בטירוף כמו עוגת ביסקוויטים. אספנו לכם חמישה מתכונים מנצחים של בלוגריות האוכל והקינוחים הכי אהובות בישראל. כל מה שנאשר לכם זה רק לבחור גרסה ולהכין

אחד מהקינוחים האהובים עליי ואני חושבת שכמעט על כל אחד הוא כמובן עוגת ביסקוויטים - אחת העוגות היותר קלות שיש להכנה, לא מצריכה אפייה והטעם? וואו! שילוב של עוגייה טעימה עם קרם מרענן ומתוק ויש כאלו שאפילו משקיעים עם שכבות בטעמים או תוספות שוקולד שרק מעשירות את העוגה וגורמות לה להיות יותר מושחתת. עוגת ביסקוויטים היא הקינוח האולטימטיבי לשבועות ולא ליום העצמאות כפי שחשבה הגברת שרה נתניהו. לכן החלטנו לאסוף חמישה מתכונים שווים מחמישה בלוגרים אהובים שכל אחד מהם מביא את הייחודיות שלו לעוגה הכי שווה.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

 

דאבל שוקולד - נטלי לוין

נטלי לוין היא אחת מבלוגריות ה אפייה המוכרות והאוהבות ביותר בארץ. אין מתכון אחד שלה שאנחנו לא רוצים לנסות, טוב יותר בכיוון של לטעוo ופחות לעבוד. עוגת הביסקוויטים שלה ממש קלה להכנה, כל אחד יכול להכין וכהרגלה היא גם ממש טעימה, מיוחדת ועם טוויסט מפתיע שמגלים רק כשחותכים את העוגה.

למטיבי לכת - מור קייק

שילוב של שוקולד, קרם וביסקוויטים לא חייב תמיד להיות בשכבות. תשאלו את מור קייק שפשוט חיברה בין כל המרכיבים האלו לעוגה שוקולדית וטעימה בטירוף שכמובן לא מצריכה אפייה. את הבסיס של העוגה היא הכינה מפירורי ביסקוויטים ושוקולד (קצת כמו בלילה של כדורי שוקולד), מעל הכל יש קרם עשיר ואז בסוף עוד קצת ביסקוויטים ושוקולד. טעים בטירוף, כבר אמרנו?

כתר לוטוס - פיית העוגיות

הגרסה הזאת לעוגת ביסקוויטים מלכותית ויפה במיוחד. העוגה עצמה עם טוויסט מרענן - מעבר לצורה המרשימה שלה, היא גם מכילה לוטוס והמון. אוי כמה אנחנו אוהבים לוטוס ואין שילוב יותר מושלם מקרם גבינה מתקתק\ קר ומרענן עם לוטוס מתוק. 

 

 

 טריקולד - רחלי קרוט

עוגת הביסקוויטים של קרוטית משלבת בין הגרסה הקלאסית לבין עוגה קלאסית נוספת שאין אחד שלא מכיר - הטריקולד. בין קרמי השוקולד הלבן, החלב והמריר תוכלו כמובן למצוא ביסקוויטים נימוחים וטעימים. ואם זה לא מספיק היא גם הוסיפה ציפוי שוקלודי מבריק וטעים. יאמ!

הטבעונית - אולגה טוכשר

צריך כמובן להתחשב גם באלו שלא אוכלים חלב - הן אם מדובר בסיבות בריאותיות כמו אלריגה או רגישות ובין אם מדובר באורח חיים, אנחנו מכבדים את כולם. וכדי שגם טבעונים יהנו מעוגת ביסקוויטים אולגה טוכשר, בעלת הבלוג "המרכיב הסודי" הכינה שתי גרסאות לעוגה המפורסמת בגרסה ללא חלב בכלל - אחת עם תותים וג'לי והשנייה כמובן שוקולדית. 

 

 

 

תגובות