יאמי: כך תכינו מילשקשייק קפה עם עוגיות. AdobeStock

יאמי: כך תכינו מילשקשייק קפה עם עוגיות

היום חוגגים ברחבי העולם את יום מילקשייק הקפה הבינלאומי וזו סיבה מספיק טובה למתכון טעים, מתוק ומושחת שכולל קפה קר, בראוניז וקצפת. יאמי!

היום (א') הוא יום מילשייק הקפה הבינלאומי, כן - יש יום כזה. קפה הוא מצרך צריכה בסיסי אצל רוב האנשים, אבל בחום הלוהט של הקיץ קפה חם לא תמיד נשמע הכי מפתה, מזל שיש לנו קפה קר ויותר טוב - מילקשייק קפה! הקונדיטורית והאינסטגרמרית שלי בר ניב מביאה לנו מתכון מושחת וטעים למילקשייק קפה ועוגיות בראוניז.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

© שלי בר ניב

מתכון לבראוניז: 

200 גרם חמאה

200 גרם שוקולד מריר

150 גרם סוכר

100 גרם קמח

חצי כפית אבקת אפייה

חצי כפית מלח

2 ביצים מידה לארג׳

ממיסים חמאה ושוקולד על באן מרי או במיקרו (כל חצי דקה מוציאים ומערבבים כדי שלא ישרף!). כאשר הכל נמס מוסיפים את הסוכר וטורפים היטב. מוסיפים את הביצים כל אחת בנפרד ומערבבים טובים. מוסיפים את כל החומרים היבשים ומערבבים רק עד שאחיד.

מחלקים את הבלילה לשתיים או שלוש תבניות אינגליש קייק. אופים 8 דקות על 160 מעלות ואז 15 דקות על 130 מעלות. מקררים את העוגה לחלוטין לפני שאוכלים.

© AdobeStock

 ועכשיו להרכבת המילקשייק

200 מ"ל אייס קפוצ׳ינו של טרה

5 כפות גלידה וניל עוגיות

כפית נס קפה

מערבבים את כל המרכיבים בבלנדר ומוזגים ל-2 כוסות שקופות וגדולות. מזלפים מעל קצפת ומפזרים קוביות קטנטנות של בראוניז. לוקחים עוד קובייה יפה של בראוניז, חותכים משולש חד באחת הפינות ומעמידים על הכוס כמו פלח לימון. שמים קש, מצלמים לאינסטוש ולוקחים שלוק מהסרטיםםםם.

 

 

תגובות