משולש לחורף: הפיצות המיוחדות לעונה הקרה. צילום: דן פרץ

משולש לחורף: הפיצות המיוחדות לעונה הקרה

הרשתות הגדולות הוציאו ליין פיצות מיוחדות, עמוסות ומפנקות לחורף הקר, אבל האם הן צולחות את מבחן הטעם? בדקנו

כשקר בחוץ וגשום, אנחנו הכי רוצים שיהיה חם מבפנים (וגם טעים..) חלק מההנאות הקטנות שיכולות לשדרג את החורף הביתי הוא להזמין אוכל הביתה  (כי כמה אפשר כבר לאכול מרק?!) וכמובן, מה שהכי מתבקש הוא להזמין פיצה!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

השנה רשתות הפיצות הגדולות החליטו להשיק מהדורות חורף משודרגות. חלקם במארזים מפוצצים מכל טוב ואחרים בפיצות שף עמוסות ומיוחדות שישדרגו את כל חווית הפיצה שהכרנו. אבל האם הן צלחו את מבחן הטעם שלנו? 

פיצות החורף של אסף גרניט - דומינוס פיצה

דומינוס פיצה השיקו לכבוד החורף סדרת פיצות בניצוחו של השף המפורסם אסף גרניט. הסדרה כוללת שלושה סוגי פיצות. מה שמיוחד במהדורת החורף הוא העובדה שכל פיצה מביאה איתה סגנון מיוחד ושילוב טעמים לא רגיל.

הפיצה הראשונה שטעמנו היא פלנצ'ה עגבניות הכוללת קונפי עגבניות שרי בצבעים, עגבניות מיובשות וצנוברים. בנוסף, כדי להרגיש שאתם ממש באיטליה הפיצה מלווה בקונפי שום וברוטב יש עלי בזיליקום, פסטו וכדורי גבינת מוצרלה. היינו שלושה טועמים ולדעתנו זאת הייתה הפיצה הכי שווה וטעימה בכל המהדורה. רוטב העגבניות היה עשיר ונגיעות הפסטו הוסיפו לטעם המיוחד של הפיצה ויצרו גיוון מיוחד.

© פרוגי
הפיצה השנייה הייתה פיצה 102 חריפה עם פלפלים טריים וחריפים בשילוב קונפי שום. הפיצה הייתה חביבה מאוד אבל לדעתנו לא מספיק חריפה. כך שאם אתם אוהבים את הטעם הפיקנטי - זו לגמרי הפיצה בשבילכם. אם אתם מעדיפים את הפיצות שלכם קצת יותר חריפות - מומלץ לפזר עליה את הצי'לי הגרוס שמגיע בצד. 
 
© דן פרץ
אחרונה חביבה היא פיצת מלכת השוק, שבענינו הייתה הכי מיוחדת. ולמה מיוחדת? כי אין בה רוטב עגבניות בכלל, אלא רוטב שמנת. הפיצה משלבת פרחי כרובית אפויים וקונפי ירקות ברוטב שמנת ועלי תרד. הפיצה הייתה מיוחדת ומעניינת, רק קחו בחשבון שהיא כבדה ואם אתם אוכלים 2-3 משולשי פיצה רגילה, פה אתם בהחלט יכולים להסתפק במשולש או שניים. רוטב השמנת עשיר ולפני שאתם אומרים איכס על התרד והכרובית, תדעו שהם רק מוסיפים לטעם הפיצה ומעניקים לה טעם מיוחד. 
 
© דן פרץ

מחיר ההשקה הוא 58 שקלים למגש (בהזמנת שני מגשים לפחות) לא כולל שתייה.

טריפל מיקס של "פיצה האט"

הטריפל מיקס של פיצה האט הוא מלא במגוון רחב של אפשרויות וחוויות אוכל מהיר בשלוש מגירות שונות המאוגדות לחבילה אחת ענקית. אבל האם זה עמוס מדי או צולח את מבחן הטעם שלנו?

המארז עצמו נראה מזמין, מיוחד, יוצר תחושה של משהו גרנדיוזי ומפוצץ - כזה שבהחלט מרגיש פינוק עוד לפני שמתחילים לפרק ולפתוח את התכולה שלו.

© פרוגי

אנחנו הרכבנו את המגירה הראשונה שלנו בפיצה משפחתית עבה בתוספת זיתים - פיצה קלאסית של פיצה האט אך לגמרי טעימה, מפוצצת בגבינה וכל ביס מביא איתו הנאה ורצון לעוד. אם רוצים ללכת על בטוח ומפחדים להעז בעוד טעמים - זוהי בדיוק הפיצה עבורכם.

במגירה השניה בחרנו בפיצה עם תוספת בצל - אך זוהי התגלתה בעבורנו כבחירה קצת שנויה במחלוקת. מי שלא אוהב בצל יותר מדי - לא כל כך יתחבר לטעם של הבצל השרוף אבל הבצק עצמו זהה לבצק של הפיצה הקודמת ולכן גם הוא מבחינתנו טוב - התופסת היא כבר עניין של טעם אישי.

© פרוגי

המגירה השלישית לא ניתנת לבחירה והיא מכילה בתוכה טבעות בצל, נגיסי תירס מטוגנים ואצבעות שוקולד מבצק וסירופ.

טבעות הבצל הן אומנם טעימות, כייפיות ובהחלט היינו מזמינם אותן. אך אלו לא בעלי נראות טובה מספיק. הן היו נראות כאילו הציפוי לא טוגן מספיק והצבע לא היה מזמין בכלל. לפחות הטעם כיסה את זה.

נגיסי התירס היו לגמרי טעימים, הם מתאימים לנשנושי ביניים ולמי שפחות מתחבר לקונספט של הפיצה בחבורה.

© פרוגי

באשר לאצבעות השוקולד מהבצק - הן היו סבבה, לא משהו מיוחד אבל בכלל לא גרוע. הסירופ מתוק מדי ויש לו טעם של סירופ סטנדרטי של פנקייק. כך שאם זה לא היה במארז לא בטוח בכלל שהיינו מזמינים את זה מרצוננו. הוא פשוט בסדר מדי ולא יוצר תחושה של הקינוח המושלם.

© פרוגי

סך הכל המארז מאוד מפנק, עשיר ומביא איתו קצת משהו אחר בחוויה של הפיצריות. לא תמיד תוכלו לסיים את הכל ולכן רצוי להעזר בלפחות חמישה אנשים רעבים, במיוחד אם בוחרים בבצק עבה למשל שמשביע קצת יותר מהר.

מחיר ההשקה של המארז הוא 129 שקלים. לא כולל שתייה ותוספות.

 

תגובות