Food Feed: מישהו אמר חומוס ביתי וחם?. צילום: fotolia

Food Feed: מישהו אמר חומוס ביתי וחם?

שיטה חדשה לחימום חומוס בבית, אריזות אישיות לחטיפים האהובים, ו-Schweppes בטעם לימונדה ורודה

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

אחלה ניגוב

אחלה משיקה את סדרת "אחלה ניגוב" - מנת חומוס מפנקת, שאפשר לנגב בכל מקום ובכל הזדמנות - לאכול בבית או בעבודה, או בבית הספר. לסדרת "אחלה ניגוב" פותח גביע ייחודי בצורת קערה שעשוי מחומר המותאם לחימום במיקרוגל (לפי הוראות השימוש), שיהיה קל ונוח "לנגב" ישירות מהקופסא וליהנות מחומוס בטמפרטורה כמו שאוכלים בחומסייה. "אחלה ניגוב" כולל 2 מוצרים: חומוס טחינה – חומוס בתוספת שכבת טחינה וחומוס משאוושה עם חריף – חומוס גרוס גס בתוספת רוטב פלפלים חריפים. לאחר שניסינו - החומס בהחלט נהדר והטעם שלו מאוד אהוב. חברי המערכת העדיפו את חומוס המשאוושה עם חריף - הוא היה פיקנטי, מעניין, וממכר. ציון: 8/10!

מחיר: 10₪ ליחידה

© צילום: סטודיו שטראוס

אריזות אישיות

סדרת עלית קראנצ' כוללת מוצרים אפויים בתנור ומתובלים, במגוון טעמים ובמרקם קראנצ'י, המאפשרים לשדרג בקלות כל ארוחה, או לשמש כארוחה קטנה בכל זמן. בימים אלה מושקות אריזות אישיות במשקל 60 גר' בטעמים: באגט קראנצ' טבעי ופיתה קראנצ' זעתר. האריזות המוקטנות מיועדות לצריכה אישית, כארוחה קטנה, מדודה וטעימה או כנשנוש על הדרך. סדרת עלית קראנצ' כוללת: טוסט קראנצ' – בטעם שום ועשבי תיבול. באגט קראנצ' – בטעם טבעי ושום. פיתה קראנצ' – בטעם זעתר וחיטה מלאה. לאחר שניסינו - הטעם המוכר והאהוב של פיתה/טוסט/באגט קראנצ', עדיין מענג אותנו בכל ביס - הבאגט קראנצ' הוא בחירת המערכת! אמנם היינו ממליצים למלא את השקית קצת יותר, גם כשמדובר בשקיות אישיות - שכן הן נגמרות מהר מידי ולא בהכרח מספקות. ציון 7.5/10!

מחיר: 4.90₪ ליחידה

 

© צילום: סטודיו שטראוס

 

מוצר משודרג מבית Schweppes

חברת המשקאות יוצאת בסדרה חדשה ומיוחדת - פינק אנד ביטר- "מיקסר" חדש של לימונדה ורודה עם ביטר לימון. המשקה משלב את המתיקות והחמיצות של הלימונדה הוורודה עם הטעם הייחודי של ביטר למון. לאחר שניסינו - המשקה קצת לימוני מידי, היינו ממליצים להפחית במרירות ולהמתיק טיפה יותר. ציון 7/10

מחיר: 10.30₪

© צילום: סטודיו יפאורה

 

תגובות