Food Feed: פסק זמן שהוא סושי. צילום: fotolia

Food Feed: פסק זמן שהוא סושי

MUST משדרגים את המסטיקים עם שינוי לא מורגש, פסק זמן מזכירים לנו לקחת הפסקה בשביל רגע מתוק, בייגלה עיגולים מפתיע עם טעם חדש, ו-M&M's באריזה מוגדלת במיוחד לקולנוע

MUST משנים 

עלית מציגה לראשונה את כל המסטיקים של MUST ללא אספרטם, שהוחלף בסוכרלוז, וללא צבע המאכל טיטניום דיאוקסיד (E-171 שתפקידו לתת את הצבע הלבן במסטיק). כל השינויים ללא שינוי בטעם, באיכות, במרקם או במחיר. "כחלק ממאמצנו לשיפור מתמיד של המוצרים החלפנו את האספרטם בסוכרלוז. הסוכרלוז הינו ממתיק המופק מסוכר, בטוח לשימוש וללא טעמי לוואי. הורדת הטיטניום דיאוקסיד נעשתה מתוך שאיפה לכמות רכיבים מנימלית ולתווית נקייה וקריאה ככל הניתן (היות וכל תפקידו הוא צביעה בלבן) אף שהוא נחשב בטוח לצריכה".

מחיר: 4.30₪ לאריזה 28 גרם / 9.90₪ לאריזה 66 גרם 

© סטודיו שטראוס

 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פסק זמן שהוא סושי?

פסק זמן - המותג המוביל בקטגוריית החטיפים הבודדים לקח על עצמו את התפקיד להזכיר לנו שכדאי לקחת הפסקה בשביל רגע מתוק ואישי. והפעם, משיקים את פסק זמן ROOL הנותן מענה לצורך בחטיפים קלילים עם חווית ביס סופר מפנקת שמשאירה טעם של עוד. פסק זמן ROLL מביא איתו חוויה אלגנטית, אחרת ומפנקת - וופל מגולגל במילוי של אגוזים וציפוי שוקולד חלב, וופל מגולגל במילוי קוקוס וציפוי שוקולד לבן - ממש כמו סושי מתוק! 

מחיר: 3.90-4.90₪

© סטודיו סטראוס

 

עדכון מהסרטים

חטיפי M&M's, שמגיעים מעכשיו גם במארזי חלוקה של 300 גרם, חוברים ליס פלאנט עם אולמות ממותגים בכל אחד ממתחמי בתי הקולנוע של הרשת. חוץ מזה, אם תקנו 2 מארזי חלוקה ברשתות השיווק, תקבלו במתנה כרטיס זוגי לסרט, וזה בכלל דיל טוב (פרטים בעמוד הפייסבוק של המותג).

© יח"צ

 

דקים דקים

"דקים דקים" של בייגל בייגל יוצא במתכון חדש וקראנצ'י במיוחד! בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, מעוררת מחדש את עולם הבייגלה הדק עם סדרת "דקים דקים" במתכון חדש, קראנצ'י במיוחד, פריך ואוורירי ובצורה ריבועית ייחודית, שכל המשפחה תאהב! כעת, בייגלה "דקים דקים" מתרענן ומתחדש באריזה ובמוצר ומציע לצרכנים שלושה טעמים פופולאריים: מלח-ים, שומשום, וטעם שמנת ובצל, במרקם כיפי וקראנצ'י לנשנוש ללא הפסקה!

מחיר לאריזת 300 ג': 8.20₪ 
מחיר לאריזת 60 ג' : 2.00₪

© יחצ

 

תגובות