Food Feed: מוצרי גאווה ושבועות טעים במיוחד. צילום: בועז לביא

Food Feed: מוצרי גאווה ושבועות טעים במיוחד

"לנדוור" משיקים רוזלך מרגש לקראת השבועות, "סקיטלס" במחווה מרגשת לכבוד הקהילה הגאה, ומילקי חוגגים 40 שנה עם מוצרים שגורמים לנו ללק את האצבעות

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טיק טק אימוג'י

מותג הסוכריות "tic tac" משיק לראשונה בישראל מהדורה מוגבלת של סוכריות עם אימוג'ים! סוכריות tic tac האהובות מציעות חוויה חדשנית ומרעננת ומציגות סוכריות עם 9 אימוג'ים פופולאריים שונים, שהודפסו על גבי הסוכריות בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. Tic tac אימוג'י זמינות באריזות גדולות של 200 יחידות בשני הטעמים האהובים: מנטה ותפוז ומשלבות טעם נפלא, רעננות והנאה. לאחר שניסינו - הטיק טק החדש עדיין מחזיק בטעם המוכר והאהוב, אך ארוז באריזה גדולה ונוחה מהרגיל, עם אטרקציה מגניבה של פרצופים קטנטנים מצויירים על כל אחד מהם. הקונספט החדש משעשע ומגניב, והטעמים אהובים עלינו במיוחד. אין חידוש פורץ דרך, אבל הרעיון נחמד והביצוע לא פחות. ציון: 8/10. 

מחיר: 15.9₪

איזה מצב רוח תטעמו היום?
איזה מצב רוח תטעמו היום? © צילום: יחצ

מילקי חוגגים 40

כחלק מחגיגות ה-40 למילקי שטראוס, בחרה החברה להשיק שמנת מתוקה להקצפה, בטעם הקצפת של מילקי, במהדורה מוגבלת, שתשמש להכנת מתכונים ביתיים של עוגות, קינוחים או אפילו תותים בקצפת. כמו כן, החברה משיקה מילקי שלוש שכבות בסדרת EXTRA  שוקולד. המעדן המפנק כולל שכבת קרם חלב, שכבת פודינג שוקולד עם שוקולד אמיתי ושכבת קצפת. החודש יושק גם מארז פינוקים של מילקי הכולל 2 טעמים מפנקים של מילקי מוס ומילקי Extra קצפת. ואם כבר לפנק – במאי יחזור למדפים מארז מילקי קצפת עם כפיות שוקולד, במהדורה מוגבלת. המארז האהוב, שהיה בשוק לאחרונה ב-2015, חוזר לתקופה קצרה בעקבות בקשות הצרכנים ולרגל חגיגות ה-40. לאחר שניסינו - מילקי שלוש השכבות החדש הוא ההפתעה האמיתית הפעם. מדובר במעדן מושחת אבל לא מאוס, שהיינו רוצים לאכול בשנית. השמנת המתוקה של מילקי שומרת על הד.נ.א של המותג ומחזיקה בטעם וניחוח מוכרים ואהובים. ההתרגשות האמיתית שלנו הגיעה בעקבות חזרתו למדפים של המוצר האהוב עלינו ביותר - הלוא הוא מארז מילקי קצפת עם כפיות שוקולד! תמיד טוב להתפנק בקצפת אהובה מצויידת בכפית טעימה במיוחד ציון כולל: 9/10.

שלושת המנצחים
שלושת המנצחים © צילום: שיק דיזיין

 

קפה קר בהכנה ביתית

חדש - קפסולות ICE בטעם קרם שקדים מסדרת הטעמים של קפה עלית במהדורת קיץ מוגבלת. מדובר בקפסולה ייעודית שפותחה במיוחד להכנה כאייס קפה. איזון מושלם בין טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של שקדים ומרציפן. תערובת אספרסו המשלבת פולי קפה ממרכז ודרום אמריקה המקנים למשקה קרמה גבוהה ויציבה ומלאות קטיפתית. לאחר שניסינו - הקפסולות החדשות של קפה עלית מחזיקים בטעם נהדר ויוצרים משקה טעים במיוחד ואפילו משופר בתור משקה קר. הקפה ייחודי וטרי, וטעם קרם השקדים משתלב טוב ומתקבל באהבה אצלנו. ממליצים לתבול עוגייה אהובה בתוך הקפה הקר, שגם היא מקבלת את טעם הקפה ומקפיצה את חווית השתייה.  ציון: 8/10. 

מחיר: 17₪

 

מצטרף לסדרת טעמים מגוונים
מצטרף לסדרת טעמים מגוונים © צילום: סטודיו שטראוס
 

 

רוזלך במיוחד לשבועות

לכבוד חג השבועות משיקה רשת "קפה לנדוור" מהדורה מיוחדת של המאפה הממכר שכבש את הקהל הישראלי: "רוזלך גבינה ופירות יער". לפני כשנתיים הושק "רוזלך גבינה ופירות יער" במהלך שנקרא "דודלך לרוזלך" וזכה להצלחה רבה. כעת, החליטו בלנדוור להפתיע את אורחי הרשת, ולהשיק בשנית ובמיוחד לשבועות את הטעם המפנק לתקופה של שבועיים בלבד. רוזלך גבינה ופירות יער ימולא בגבינת מסקרפונה וריקוטה, בשילוב שוקולד לבן על מצע של רוטב פירות יער. לאחר שניסינו - המהדורה המיוחדת של רוזלך גבינה ופירות יער טיפה אכזבה אותנו, שכן מדובר במנה כל כך טעימה, אך הביצוע לספיישל השבועות היה קצת פחות. הטעמים לא הורגשו במידה הרצויה, והיה נדמה כי אנו אוכלים בצק ללא מילוי מספק. אהבנו יותר את הרוזלחים ששולבו עם השוקולד הלבן, דבר שהקפיץ את רמת המנה ונתן פיניש ראוי וטעים. ציון: 7.5/10. 

מחיר: 45₪

נשנוש מספק במיוחד
נשנוש מספק במיוחד © צילום: בועז לביא

תמיכה בקהילה הגאה

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר. סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין! בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן - והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה - והיא קשת דגל הגאווה. לאחר שניסינו - אנחנו מחזקים ומעודדים את המהלך של מותג סקיטלס, לעמוד לצד הקהילה הגאה ולצאת בהשקה של מוצר חדש עם מסר נהדר. האריזות החדשות אמנם נראות למראית עין פחות מושכות, אך נושאות על כתפיהן מסר חשוב ורלוונטי מתמיד. הטעם עצמו נשאר מוכר, אהוב, וממכר כמובן. 10% מהכנסותיו של המוצר החדש מועברים לארגון איגי, למען נוער גאה. ציון: 9/10. 

מחיר: 11.90₪

מחווה נהדרת, וטעם אהוב!
מחווה נהדרת, וטעם אהוב! © צילום: יחצ

 

לקראת חג השבועות ולאור הביקוש, מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות של החטיפים האהובים Snickers, Twix ו-M&M בגרסת השוקולד הלבן. מדובר במהדורות מיוחדות של שוקולד לבן המותאמות לטעם הקהל הישראלי, זאת בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהן השוקולד הלבן הינו אחד ממנועי הצמיחה של קטגוריית השוקולד העולמי. המהדורה הלבנה המיוחדת כוללת: סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן, טוויקס ביסקוויט פריך וקרמל מתקתק מצופים בשוקולד לבן, M&M השוקולדים האהובים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי ובציפוי צבעוני. לאחר שניסינו - אין ספק כי שוקולד לבן הוא אחד הקראשים הנצחיים שלנו, כך שאם מדובר בחטיפים האהובים בגרסת השוקולד המועדף - מדובר בניצחון אמיתי! השילוב המוצלח ביותר לדעתנו הינו חטיף הטוויקס שביחד עם השוקולד הלבן הפך למעדן של ממש. ציון כולל: 9/10. 

מחיר: 3.90-4.90₪

גן עדן בחטיף!
גן עדן בחטיף! © צילום: יחצ

 

תגובות