Food Feed: טבעונות מעולם לא הייתה קלה יותר. צילום: נמרוד גנישר

Food Feed: טבעונות מעולם לא הייתה קלה יותר

השבוע ב-FOOD FEED: ההמבורגר שהפתיע אותנו, המשקאות שהחליטו להפחית בסוכר, והנשנוש המושלם להפסקת עשר

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תפוזינה מציגה חדשנות בקטגורית המשקאות הקלים: תפוזינה WOW חצי מהסוכר. בשורה לצרכני המשקאות הקלים: תפוזינה WOW תגיע בטעמים האהובים של תפוזים, לימונענע ואשכוליות ותכיל חצי מכמות הסוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים עם ויטמינים וחתיכות פרי. לאחר שניסינו - אנו תמיד פעם הפחתת סוכר של מוצרים אהובים ומוכרים כהליך בריאותי וחכם. משקה הלימונענע והאשכוליות טעים כרגיל, ולא הורגש כמופחת סוכר. הוא היה מרענן וכיפי. משקה התפוזים לעומת זאת היה לא מוצלח במיוחד, שכן הוא הרגיש תפל, מהול במים, והחסרון בסוכר הורגש לרעה. ציון כולל: 7.5/10.

מחיר: 6.90₪

מופחת בסוכר
מופחת בסוכר © צילום: סטודיו יפאורה



 

מאפיית אנג'ל שנוסדה לפני למעלה מ-90 שנה, משיקה לחם חדש בסדרת הלחמים בעלי הפרוסה העבה, 'אנג'ל שיפון וחיטה מלאה'. הלחם מכיל 100% קמחים מלאים –51% קמח שיפון מלא ו-49% קמח חיטה מלא. השיפון ידוע כאחד מדגני השדה המזינים והבריאים והוא מכיל כמות רבה יותר של סיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר דגנים אחרים. כתוצאה מכמות הסיבים הגבוהה בשיפון, התפרקותו בקיבה איטית יותר מאשר דגנים אחרים, מה שתורם לשמירה על רמה נמוכה של סוכר בדם ולהיותו בעל ערך גליקמי נמוך יחסית לדגנים אחרים ולכן מתאים גם לסוכרתיים. בנוסף תורם לתחושת שובע לאורך זמן. לאחר שניסינו - מדובר במוצר טרי, בריא, משביע, וטעים. פרוסה אחת השביעה אותנו לאורך בוקר שלם, ויכולה לסגור לכם פינה בהפסקת העשר, והטעם היה מסורתי ואהוב. עובד מצוין עם ממרחים מלוחים שמאזנים את המתיקות שקיימת בלחם. ציון: 8/10. 

מחיר: 12.90-15.90₪

לחם שיון
במיוחד להפסקה בבית הספר © צילום: אנג'ל

 

חדש במקדונלד'ס ישראל: המבורגר טבעוני ה-BIG VEGAN. ה-BIG VEGAN פותח במקדונלד'ס גרמניה בשיתוף חברת נסטלה והוא מבוסס על חלבוני סויה וחיטה, במראה המזכיר את המק רויאל הפופולרי של מקדונלד'ס. הקציצה הטבעונית מוגשת על לחמנייה בתוספת עגבנייה, חסה, בצל סגול, חמוצים ורוטב ברביקיו.
כמתבקש, הכנת ה-BIG VEGAN נעשית בנפרד ממנות הבשר. הערך הקלורי של המנה הוא כ-532 קלוריות. לאחר שניסינו - תחליפי הבשר לטבעונים מצליחים להפתיע אותנו כל פעם מחדש. מדובר בחיקוי כמעט מדויק של בשר, בעל טעם נהדר שמתקבל מהר ובאהבה. השילוב עם שאר מרכיבי ההמבורגר עובדים נהדר יחדיו, וישנה תחושה שאפשר להפוך לטבעונים בקלות יותר משחשבנו... ציון: 9/10

מחיר ארוחה: 45₪

הפתיע
הפתיע © צילום: נמרוד גנישר

 

 

תגובות