Food Feed: המנה המושלמת לחלוק עם חברים בחופש. צילום: אייל גוטמן בן תקווה

Food Feed: המנה המושלמת לחלוק עם חברים בחופש

נשנושים בריאים ונישאים, הפתרון המושלם למנה משותפת עם החברים, הפיצה הדקה שהפתיעה אותנו, ומותגי המשקאות מחדשים לקראת הקיץ

גם השבוע הבאנו לכם את המוצרים החדשים על המדפים, התנסינו בהם וזה מה שחשבנו. האם כדאי לנסות את מסיבת הנשנוש ואיך מרגישים טעמי הקיץ של המשקאות?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

נשנוש קליל

פתית, מותג תחליפי הלחם האהוב, מתחדש ומשיק פריכיות טעימות על בסיס תירס או כוסמת, לאורח חיים מאוזן ללא ויתור על הטעם וההנאה. הפריכיות של פתית מגיעות באריזות אישיות השומרות על הטריות ונוחות לנשיאה לכל מקום. האריזה מאפשרת לאכול מנה מדודה המכילה עד 99 קלוריות בלבד. הפריכיות מהוות מקור לסיבים תזונתיים וטעימות בפני עצמן או עם תוספת, כתחליף לחם בארוחה או לבד כנשנוש. פריכיות פתית משלבות דגנים מלאים עם תירס או כוסמת והן מגיעות ב-4 טעמים יחודיים: פריכיות תירס עם קינואה ובזיליקום, פריכיות תירס עם צ'יה ואורגנו, פריכיות כוסמת עם צ'יה ופריכיות תירס בתוספת תירס מלא. הפריכיות טבעוניות והן נושאות את תו Vegan Friendly. לאחר שניסינו - הפירכיות החדשות של 'פתית' מוצעות באריזות נוחות וניידות דבר שמהווה נקודה לזכותם. המוצר טרי, ולא רע בכלל, אך הרגשנו שהפרכיות טיפה מלוחות מהרגיל. המרקם פריך, והטעם האהוב עלינו היה פירכיות תירס עם קינואה ובזיליקום, שהיה בין הטעמים היחידים שהורגשו במידה גבוהה לעומת השאר. ציון: 8/10.

מחיר: מחיר יחידה: 3.90₪

מתוק ונייד
מתוק ונייד © צילום: יחצ

הפוך על הפוך

המותג Pixie הכולל ארבעה טעמים מרעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס, משיק טעם חדש -פטל ליצ'י. הטעם החדש יושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל. כחלק מהשקת המוצר החדש נעשה שת"פ עם עידו גרינברג- mismas (משפט אחד ביום). הטקסטים שמלווים את הקמפיין הם משפטים שעידו כתב לטובת הקמפיין ושמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם. המשפטים יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה - ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט. כחלק מהמהלך, הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים עם כיתובים הפוכים, ובדומה לשלט, כאשר מצטלמים עם הכוס בסלפי בסטורי, הטקסט מתהפך בתמונה. המוצר יימכר באתר בלנד בעלות סימלית של 30₪. לאחר שניסינו - הטעם החדש של פיקסי בעל ריח מעולה ומעורר חשק, הטעם עדין למדי ומתאים יותר לאוהבי הליצ׳י. העיצוב מגניב ומזמין, הקונספט החדש מרענן בהחלט. ציון: 8/10. 

מחיר: 9₪

© סטודיו שייק דיזיין

מרגיש עם

"נביעות", חברת המים המינרליים, מציגה חדשנות פורצת דרך ומשיקה משקה ראשון מסוגו בעולם אשר מצטרף לסדרת 'נביעות+': 'נביעות+ אפס'. סדרת 'נביעות+', מים מינרליים בטעמים, מציעה פתרון לצרכנים שרוצים להנות ממשקה פונקציונאלי המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות ומחוויה מפנקת של טעמים עדינים. עתה, המשקאות החדשים של 'נביעות + אפס' מאפשרים את אותה החוויה ללא קלוריות וללא סוכר. המשקאות בסדרה הם בטעמים המוכרים של אפרסק ותפוח. המשקה נושא את תו איל של האגודה הישראלית לסוכרת. לאחר שניסינו - אין שינוי בטעם המוכר והאהוב של המים בטעמים של נביעות, כך שההפחתה בסוכר הייתה לא מורגשת והתקבלה בקלות. ציון: 8/10.

מחיר: 5.5-9.9₪

 

© סטודיו כפיים

 

מסיבת חברים

בעקבות העליה במכירות מוצרי הצ׳יקן והתוספות ברשת, מקדונלד׳ס משיקה את סדרת Party - באקט עם מגוון תוספות ומוצרי צ׳יקן אהובים, המוגש בצלחת של רטבים לשיתוף בין החבר׳ה. בנוסף תכיל הסדרה גם מוצר חדש - צ׳יפס בטטה! כל התוספות האהובות וכל מוצרי הצ׳יקן במנה אחת משותפת לכל החבר'ה עם לא פחות מ 10 רטבים, ובמחיר משתלם. סדרת ה-Party תצא בשלב ראשון בשתי גרסאות: פריי פארטי וצ'יקן פארטי. לאחר שניסינו - הבאקט החדש של מקדונלד'ס הוא כל מה שאי פעם רצינו. מדובר במנה האולטימטיבית לחלוק עם חברים בכיף, אף חשוב לציין שלדעתנו באקאט אחד מספיק רק לשני אנשים רעבים או לשלושה שבעד נשנוש עמוס. אהבנו במיוחד את הבאקט הבשרי שערבב בין התוספות האהובות עלינו לבין מוצרי הבשר המוכרים של מקדולנד'ס. לסיכום - דרך מצוינת לסיים ערב עם כל החברים. ציון: 9/10. בחירת המערכת! 

מחיר: 59-89₪

הפתרון המושלם
הפתרון המושלם © צילום: אייל גוטמן בן תקווה

להרגיש בניו יורק

דומינו'ס פיצה משיקה מהדורת קיץ Special Edition של New York Pizza - משולשים גדולים ודקים במיוחד עם מיקס גבינות ייחודי הכולל קשקבל, פרמז'ן ומוצרלה ולהשלמת הטעם מקבלים תוספת אחת מתנה. לאחר שניסינו - הפיצה בגרסה החדשה של דומינוס סקרנה אותנו למדי, שכן תמיד מגיע הויכוח בין אנשי המערכת האם הפיצה יותר טעימה כשהיא עבה או דקה. (ברור שעבה!). נתחיל מהעבודה שהשילוב בין הגבינות החדשות אכן מורגש בצורה מסיבית ונותן בוסט מעניין לחווית האכילה. הדקיקות של המשולשים הייתה במידה הנכונה ולמרות עצם היותה דקה הטעמים היו מורגשים במיוחד ומספקים לא פחות. הופתענו ואהבנו! ציון: 8.5/10. 

מחיר: 59.90₪

דקה וטעימה
דקה וטעימה © צילום: דן פרץ

אתגר ההמבורגר

רשת יומנגס ממשיכה לאתגר את לקוחותיה. לקראת חגיגות יום הולדת התשיעי לרשת שיחלו כבר היום, תלבש הרשת אווירת חג שתכלול שלל הפתעות לסועדים. בין היתר, תפנק הרשת את קהל לקוחותיה בהטבה מיוחדת ומפתיעה - כל סועד מספר 99 שיתיישב במסעדה, יזכה בחגיגת יום הולדת אישית הכוללת זיקוקים וכן מנת המבורגר 220 גרם+שתי תוספות+שתייה לבחירה (שתייה קלה/מילקשייק/בירה) על חשבון הבית (בתוקף מיום 14.7-19.7). בנוסף, תציע הרשת הטבה מיוחדת לחברי מועדון "השמנמן המתמיד" ובמהלך תשעת השבועות הקרובים, תאפשר לחבריה לקבל מדי שבוע תשע הטבות לבחירה מבין הטבות שונות, מתחלפות ומפתיעות. למשל: 1 + 1 על כל מנות ה-Sharing, 3+3 על כל מנות ההמבורגר, קנה תוספת 1 קבל 2 חינם ועוד (ההטבה תינתן בין התאריכים 15.7-13.9 לנרשמים מראש).

יומנגס
יומנגס © תחומר בורמד
תגובות