River: מנות חדשות, הגשה מיוחדת וניחוח אסייתי חריף במיוחד. צילום: גליה אבירם

River: מנות חדשות, הגשה מיוחדת וניחוח אסייתי חריף במיוחד

אכלנו ב"River", רשת המסעדות האסייתיות, מגוון מנות אסייתיות מפנקות, חדשות וחלקן גם חריפות. אז מה חשבנו על המנות החדשות במסעדה?

"River" היא רשת מסעדות אסייתיות מוכרת כבר כמעט 20 שנה. סניף הדגל של ריבר התחדש ותפריט הרשת התעדכן במנות חדשות ומפתיעות לצד האהובות המוכרת ואנחנו היינו שם כדי לטעום ולהתרשם. מדובר במנות מפתיעות, עם טעם קצת שונה ממה שהוצע עד עכשיו במסעדה. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי: 

תפריט המסעדה עשיר ומגוון וכולל שלל מנות ראשונות, מרקים, מנות ווק, גריל, סושי וקינוחים שפעם היו יתר ממוקדים באוכל האסייתי המוכר - אך עם המנות החדשות נפתח עולם חדש של מטבח אסייתי ברשת. אז אם עד כה הייתם רגילים לרוטב החמוץ מתוק, עכשיו תגיעה אליכם חריפות מעניינת עם רטבים חדשים ומיוחדים.

בתחילת הארוחה טעמנו את המנות הראשנות של המסעדה - אחת המנות היותר מזוהות עם המסעדה, סלט ריבר: חסה אלון אדום ואלון ירוק ברוטב וינגרט אסיאתי עם בוטנים קצוצים, בוטנים קלויים וקריספי בטטה מעל. הסלט אמנם אינו מהמנות החדשות אבל הצליח לפתוח לנו את הרוחה בטעם טוב, עם רוטב מעולה שהיינו שמחים לשים גם בסלט הביתי שלנו ועסיסיות שתוכל אפילו לספק אתכם בתור מנה כשלעצמה; אגרול ירקות: כרוב, גזר, בצל ירוק, אטריות שעועית. אגרול שכיף לתת בו ביס, כמה שהוא עסיסי ו"דחוס" הוא קליל, עשיר בירקות שמתנגנים בפה, קצת פיקנטי והכי חשוב - קראנצ'י!

© צילום: יונתן בן חיים

בנוסף, טעמנו מנה חדשה, באן פרגית בטמפורה: כרוב וגזר מוחמצים באיולי צ'ילי. המנה הזו תזכיר לכם את השניצל הפריך המסרותי שכולנו מכירים ואוהבים מהבית, בהגשה מיוחדת ועם שידרוג של טיגון קצת שונה מהרגיל, רוטב פיקנטי (לחלקכם אולי אפילו חריף) ובאן שהופך את כל זה למיוחד עוד יותר. 

© צילום: יונתן בן חיים

לאחר שבהחלט התענגנו על המנות הראשונות שיכלו להיות יחד מנה עיקרית מושלמת, לקחנו הפסקה עם קוקטייל שאינו אלכוהולי המכיל מנגו וקוקוס. אם אתם לא אוהבים קוקוס לא כדאי שתזמינו את המשקה הזה - כבר בשלוק הראשון תקבלו טעם חזק של קוקוס. יש כאלו שיראו במשקה כריענון לארוחה המלווה בטעמים חזקים, וישנם שיעדיפו בסוף הארוחה כחלק המתוק שלה.

עברנו אל העיקריות שם טעמנו סושי מונסון רול: אבוקדו, מלפפון, שבבי בטטה, מיסו דבש, ספייסי טונה, סלמון צרוב. הסלמון והטונה השתלבו טוב בפה, האצה הייתה טרייה, הסלמון היה עסיסי ועשוי במידה מדוייקת והבטטה היא לא רק ליופי - אלא גם מוסיפה לטעם המון; בנוסף טעמנו שני סוגי נודלסים - את הנודלס הרגיל נודלס ירקות: אטריות חיטה עם בצל, נבטים, שעועית, כרוב, גזר, ברוקולי ופטריות שיאטקה. אחד הנודלסים המוצלחים שטעמנו, עם שילוב ירקות מעולה, מבושל היטב במידת עשייה נכונה של האטריות, הרוטב לא חזק/מתוק מידי אלא במינון הנכון; הקימונו הירוק: אטריות חיטה עם נתחי עוף, חלב קוקוס, זוקיני, ברוקולי, בצל ירוק, כרישה בקרם קארי ירוק, ריחן, נענע וכוסברה. לנודלס טעם חזק של חלב קוקוס שיכול להרתיע חלק מהטועמים אבל לחלק יכול להיות נעים וטעים, מרקם המנה חמאתי, למי שאוהב ברוקולי וקוקוס זו המנה המתאימה בשבילכם.

© צילום: גליה אבירם

"ריבר" היא בהחלט מסעדה ששוה לבקר בה. המנות החדשות ומנות הדגל, טעימות, איכותיות וטריות. לכל הקוראים שלא מסתדרים עם חריף - שימו לב שאתם לא מזמינים מנה פיקנטית, הרוטב חמוץ מתוק במיוחד בשבילכם! 

 

תגובות