רשמית: תלמידי ישראל חוזרים ללימודים ביום ראשון. צילום: adobestock

רשמית: תלמידי ישראל חוזרים ללימודים ביום ראשון

אחרי הפסקה של כחודשיים בשל התפשטות נגיף הקורונה, כלל תלמידי ישראל יחזרו אל ספסל הלימודים תחת מתווה מיוחד ביום ראשון הקרוב

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אישר את מתווה פתיחת מערכת החינוך וכלל תלמידי ישראל יחזרו אל בתי הספר והגנים ללא הגבלת כמות התלמידים (בהתאם למוכנות הרשויות השונות), כחודשיים מאז הוחלט על השבתת מערכת החינוך. במסגרת המתווה הוחלט כי היחידים שלא ישובו אל ספסל הלימודים הם אזורים שהיוו ומהווים כמוקד תחלואה בנגיף הקורונה, כאשר לקראת ה-1 ביוני תבוצע הערכת מצב מחדש לגבי אותם האזורים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החזרה ללימודים תתבצע תחת הקפדה מלאה של כללי היגיינה, בתאם להוראות משרד הבריאות וכן תחול חובה חבישת מסיכות בשטחים הפתוחים בזמן ההפסקה, כיתות ד' ומעלה יחוייבו במסיכות גם בזמן השיעורים. כמו כן, כל תלמיד יצטרך להביא עימו מדי יום הצהרה בריאותית לבית הספר.

© מוטי קמחי

עוד בנוגע להפסקות: על כלל התלמידים יהיה להקפיד על מרחק של שני מטרים ביניהם ובין אנשי החינוך בבתי הספר וההפסקה תהיה מדורגת בין השכבות והכיתות. פעילויות בתי הספר יתאפשרו רק במקומות עליהם ניתן יהיה לשמור על מרחק של שני מטרים. 

בנוסף הודגש כי מסגרות בהם תתגלה תחלואה יסגרו על פי סדר והנחיותיהם של משרד הבריאות. כל זאת במקביל לנסות להערך למצב בו תתפרץ מחדש המגיפה שעלולה להשפיע בשנית על מערכת החינוך בישראל.

© adobestock

 

 

תגובות