מותר להיפגש: דברים שאפשר לעשות עם סבא וסבתא. fotolia

מותר להיפגש: דברים שאפשר לעשות עם סבא וסבתא

לטייל, לבשל ביחד ואפילו ללכת לספארי, אלו הדברים שתוכלו לעשות עם סבא וסבתא - עכשיו כשמותר כבר להיפגש

אנחנו לאט לאט מתחילים לזור לשגרה - התלמידים חוזרים לבתי הספר והגנים, המבוגרים חוזרים למקומות העבודה, הקניונים נפתחים ואפשר סוף סוף להיפגש עם סבא וסבתא. אנחנו יודעים שהתגעגעתם, ויותר מכך - אנחנו יודעים כמה הסבים והסבתות של כולנו רק מחכים לפגוש אותנו, לשוחח איתנו ולעשות איתנו דברים. קבלו חמישה דברים שאתם יכולים לעשות איתם - חלק עכשיו וחלק בעתיד (ונקווה שמדובר בעתיד הקרוב מאוד).

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


ללכת לגן חיות או לספארי

גם גני החיות וגם הספארי נסגרו למבקרים עקב הקורונה אך כשהם לבסוף יפתחו זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת בשבילכם לצאת ולבקר לשם עם סבא וסבתא. כך גם תוכלו לצפות בחיות רבות ומעניינות וגם לבלות זמן איכות עם סבא וסבתא.


להסתכל על אלבומי תמונות ישנים

אם תשאלו את סבא וסבתא כמעט בטוח שתמצאו בביתם תמונות ישנות של הוריכם ודודיכם ואפילו של סבא וסבתא עצמם כשהם היו קטנים. צפייה משותפת בתמונות אלו תוכל בין השאר לגלות דברים מאוד משעשעים על המשפחה שלכם, כמו תמונות פדיחה של אחד מהוריכם כשהיה קטן או תמונה מהחתונה של הוריכם או של סבא וסבתא. הכי כיף להסתכל באלבומים ישנים, לשמוע סיפורים נוסטלגים ועל הדרך לצחוק גם על הבגדים והתסרוקות שהיו פעם.

© AdobeStock


פשוט ללכת לביתם

בגלל מגיפת הקורונה סביר להניח שכבר מזה זמן רב לא ביקרתם בבית של סבא וסבתא אז כדי לוודא שכבר לא שכחתם איפה הם גרים או איך נראה הבית שלהם, פשוט בקרו אצלם. דברו איתם ותזכו לפגוש סוף סוף פנים מול פנים את סבא וסבתא אחרי זמן רב ולוודא שעדיין המקום הסודי עם הדברים הטעימים קיים.

לבשל ביחד

אפשר לבלות זמן איכות מושלם עם סבא או סבתא בבישול. פשוט בקשו מסבתא שתלמד אתכם את אחד המתכונים שלה ונסו לבשל ביחד. זהו גם זמן איכות מעולה, גם יוצא תוצר טעים על הדרך וגם אפשר לדבר עם ולהשלים פערים שנפערו בזמן שלא נפגשתם. 

© AdobeStock

לטייל בטבע

בשל הקורונה לא ממש יצא לרובנו לצאת החוצה ובדיוק בגלל זה כשתראו לבסוף עם סבא וסבתא, זו תהיה הזדמנות מושלמת לטייל קצת בחיק הטבע. אין כמו טיול משפחתי באוויר הפתוח כדי להרגיע את הנפש ולהתחבר מחדש לאהובים שלנו. תוכלו לראות את ארץ ישראל היפה ולהרוויח גם זמן איכות משפחתי שייזכר להרבה זמן.  

תגובות