בשל הקורונה: ציוני בגרויות הקיץ מתעכבים. צילום: fotolia

בשל הקורונה: ציוני בגרויות הקיץ מתעכבים

תלמידים שניגשו לבחינות בקיץ ממתינים כבר יותר מחודשיים לציונים - אך משרד החינוך טרם פרסם את התוצאות, ומקשה על ההכנות למועדי החורף ועל ההרשמה לאוניברסיטאות. משרד החינוך: "לוח מועדי הבגרויות הוארך עד לסוף אוגוסט, ולכן שונה מועד פרסום הציונים"

תלמידים שניגשו לבחינות הבגרות בקיץ ממתינים במתח כבר יותר מחודשיים לקבלת הציונים. משרד החינוך טרם פרסם את תוצאות הבחינות שהתקיימו במועד הקיץ, ובכך מקשה על בתי הספר למפות את מצב התלמידים לקראת הבחינות במועד החורף, ומקשה גם על הנבחנים שנרשמו לעתודה אקדמית להשלים את הליך ההרשמה לאוניברסיטאות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

גם נבחנים אקסטרניים ששיפרו בגרויות כדי לעמוד בסף הקבלה לאקדמיה נפגעו מהמצב. לטענת הצוותים החינוכיים, נודע להם כי ציוני הבגרויות מוכנים באגף בחינות הבגרות, אך מסיבות לא ברורות אינם מתפרסמים. "המבחנים כבר נבדקו, אך באופן תמוה משרד החינוך מעכב את הפרסום וגורם נזק בימים לא קלים ממילא", טען מורה מתל אביב.
מנהלי תיכונים ציינו כי פנו למשרד החינוך בנושא ולא נענו.
© fotolia
ממשרד החינוך נמסר: "לאורך כל הדרך נקט המשרד בשורת פעולות כדי ליצור בעבור התלמידים את ההתאמות הנדרשות בצל הקורונה. אף גורם אינו מעכב את הציונים. בשל אילוצי משבר הקורונה, המשרד האריך את לוח מועדי הבגרויות בעוד חודשיים (עד לסוף אוגוסט), ולנוכח זאת חל שינוי גם במועד פרסום הציונים. המשרד פועל במלוא המרץ כדי להעביר מהר ככל שניתן את הציונים לתלמידים".
תגובות