בדקה ה-90: כל מה שחשוב שיהיה לכם בתיק. AdobeStock

בדקה ה-90: כל מה שחשוב שיהיה לכם בתיק

מכירים את זה שאתם באים לפתוח את התיק, להוציא משהו חשוב ושימושי והופ! מגלים שבכלל שכחתם את זה בבית? אז כדי שזה לא יקרה ולכבוד שנת הלימודים שעוד רגע נפתחת, קבלו את רשימת דברי החובה של פרוגי בכל תיק!

בעוד יומיים תפתח באופן רשמי שנת הלימודים תשפ"ב ועם כל ההתרגשות (כן, אנחנו מתרגשים! אחרי שנה וחצי של קורונה, בעינינו זה מרגש לחזור לספסל הלימודים ואל החברים), צריך לזכור להכין גם תיק לבית הספר. אבל, כמקום שאנחנו נמצאים בו חלק גדול משעות היממה, חשוב לקחת מספר דברים מעבר לספרים ומחברות. כדי שלא תשכחו שום דבר חשוב, אנחנו מציגים לכם את רשימת ה"חובה" שלנו לכל תיק בית ספר...

עוד בערוץ הלימודים של פרוגי:

ג'ל אלכוהול

לא תמיד אפשר לצאת לשטוף ידיים בסבון ומים ולפעמים רוצים לחטא ולרענן את כפות הידיים - באמצע השיעור, באוטובוס הלוך או חזור או סתם בהפסקה כשאתם רחוקים ממים זורמים נגישים. במיוחד בימי הקורונה וגם באופן כללי, רצוי תמיד שיהיה לכם אלכוהול ג'ל לחיטוי בתיק. רק לא לשכוח לסגור אותו טוב, כי לא כיף שהוא נשפך בתיק. אל תשאלו אותנו איך אנחנו יודעים...

מסיכות לפנים

יש צורך להסביר? תמיד תדאגו שתהייה לכם מסכה או אפילו כמה בתיק, למקרה ושלכם תיקרע, תלך לאיבוד או למקרה ולחבר שלכם יהיה צורך באחת. הן לא תופסות הרבה מקום בכלל וטוב שיש כמה למקרה חירום.

 

© adobestock

 

יומן

יומי, שבועי, חודשי - מה שנוח לכם. אבל יומן חשוב שיהיה בתיק כדי שתזכרו מה הם שיעורי בית, מועדים של מבחנים, הגשת עבודות, טיולים, הרצאות וגם את יום ההולדת של הבסטי...

בקבוק מים

אין דבר יותר מבאס מלהיות צמאים במהלך השיעור ושלא יהיו עליכם מים. שימו בקבוק מים בתיק באופן תמידי, עדיף כזה שהוא רב פעמי כדי לשמור על איכות הסביבה. במיוחד בימים החמים האלו, אבל גם בחורף...

ניילוניות

כשיביאו לכם עבודות בבית הספר, כדאי לכם להגיש אותן יפות ומסודרות בתוך ניילונית שקופה

כסף קטן

תמיד טוב שיהיו בתיק כמה שקלים למקרה חירום - בין אם תרצול קנות משהו מהקפיטריה או מים ובין אם תרצו ללכת אחרי בית הספר ובילוי עם חברים ותהיו בלי ארנק. כסף קטן בתיק למקרה חירום ולעת צרה - תמיד טוב, לא מזיק ורק יכול להועיל לכם.

© צילום פרוגי

טיפקס

אל תשכחו את הטיפקס! אם תכתבו בעט ותתבלבלו במילה או באות, הכי נקי יהיה לעבור עליו בטיפקס ולא לקשקש עליו עם העט. כאלו אנחנו, חושבים על הפרטים הכי קטנים.

סלוטייפ

תמיד צריך סלוטייפ בקלמר, המורה שכחה, אתם צריכים להדביק משהו, ילד מהכיתה צריך וכו... הסלוטייפ מאוד חשוב והוא בכלל לא תופס הרבה מקום. תסמכו עלינו, תמיד צריך סלוטייפ.

שדכן וסיכות

כמו הסלוטייפ. אפילו במבחנים, אם תצטרכו דף נוסף, צריך לחבר אותו למבחן עצמו לא? שדכן חובה בקלמר. קופסת אוכל – אל תשכחו להביא קופסת אוכל עם אוכל. סנדוויץ וירקות ומה שאתם אוהבים כדי שייתן לכם אנרגיה טובה להמשך היום.

 

 

 

תגובות