דה ואמפס מתעקשים: "אל תשוו אותנו לוואן דיירקשן". צילום: צילום מסך מהסרטון

דה ואמפס מתעקשים: "אל תשוו אותנו לוואן דיירקשן"

חברי להקת דה ואמפס מתעקשים כי המוזיקה שלהם שונה לחלוטין מהמוזיקה של וואן דיירקשן. מה הם חושבים עליהם? מה בנוגע לקליפ החדש? ומה סולן הלהקה חושב על טיילור סוויפט?

בשנת 2012 להקת דה ואמפס החלה להתפרסם לאחר שהעלתה קאברים רבים ליוטיוב. מדובר בלהקת פאנק/פופ שמורכבת מארבעה חבר'ה צעירים ותוססים, שהוציאה אלבום בכורה בשם "Meet The Vamps" וחמישה סינגלים לוהטים, בהם "Somebody To You", שמבוצע עם הזמרת האגדתית דמי לובאטו.

בנים ודמי!
 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

ב-12 באוקטובר יצא הקליפ לסינגל האחרון שיצא "(Oh Cecilia (Breaking My Heart". כמו בכל להקה, גם כאן השוו בין דה ואמפס ללהקת בנים אחרת. במקרה שלנו, השוו בין דה ואמפס לוואן דיירקשן. יכול להיות שזה בגלל שגם היא להקת בנים פופית? דה ואמפס לא נשארים חייבים ולמרות שהם מעריצים את וואן דיירקשן והיו רוצים לחקות את הצלחתם, הסולן והגיטריסט בלהקה, ג'יימס מקביי, מתעקש שיש מעט מאוד דמיון בין שתי הלהקות. עוד הוא אומר: "לא באמת אכפת לנו מההשוואות אבל המוזיקה שלנו מאוד שונה. אנו מנגנים בכלים ומשתמשים בכתיבה. עם זאת, הם (וואן דיירקשן) כנראה הלהקה המצליחה ביותר בעולם ולכן אנו לא אומרים לא להצלחתם".

להיט!
 

אם כבר דיברנו על הסינגל שהלהקה ביצעה עם לובאטו, מקביי מודה שהם בילו עשר דקות בחברתה ו"רצינו שיתוף פעולה עם נקבה ודמי הייתה אחת מהאומנים שרצינו להתקרב אליהם, אני חושב שהקול שלה משלים את השיר שלנו ממש טוב. אבל היה עלינו לעזוב את אל-איי אז לא היינו בדיוק באולפן ביחד". חוץ מלובאטו, הלהקה בילתה גם עם טיילור סוויפט, ומקביי מודה שהוא התגנב החוצה בכל לילה כדי לצפות בהופעות שלה. "זה היה כל כך נחמד לראות שהיא ידידותית, מסבירת פנים, למרות שהיא אחת מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם". מקביי מספר על הקליפ: "צילמנו אותו במלאגה ואף פעם לא עשינו וידיאו בחו"ל לפני וזה כמו סוג של אי בודד ואנחנו תקועים בו. אנחנו נפגשים עם המקומיים ולא רוצים לעזוב".

© טאמבלר

מה לגבי הצלחת הלהקה? "דבר אחד שאנחנו גאים בעצמנו הוא שנשארנו בדיוק כפי שהיינו לפני ארבע שנים". בעוד שוואן דיירקשן מצאו תהילה בתוכנית המוזיקה "אקס פקטור", דה ואמפס שמחים שהם מצאו אותה דרך היוטיוב. מקביי מוסיף: "אני שואל את עצמי אם היינו הולכים לאקס פקטור היה קשה כמו שהיה קשה להצליח. תמיד רצינו להיות להקה. תוכניות טלוויזיה יכולות להיות פלטפורמות נהדרות. יוטיוב יכול להיות פלטפורמה נהדרת עבורנו. הן (תוכניות הטלוויזיה) טובות לאנשים ששרים אבל לדעתי הלהקות צריכות ללכת על יוטיוב".

SO... אומנם יש דברים דומים בין שתי הלהקות, אך אין ספק שכל אחת מיוחדת בפני עצמה!

 
תגובות