2 שירים של אדל שלא נשמעו מעולם הודלפו לרשת. צילום: טוויטר

2 שירים של אדל שלא נשמעו מעולם הודלפו לרשת

איזה שירים של אדל שלא נשמעו מעולם הודלפו לרשתות? מתי היא הספיקה להקליט אותם? ומתי מתוכנן לצאת אלבומה החדש? כל הפרטים בכתבה

אמנם לא שמענו לאחרונה ממש, אבל הנה היא חוזרת ובגדול. אדל, היא אחת הזמרות המצליחות בעולם המוזיקה. בקרוב היא מתכננת להוציא אלבום נוסף שיכבוש את העולם מחדש!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ממש לפני זמן קצר הודלפו שני שירים של אדל שמעולם לא נשמעו לפני כן ועוררו מהומה ברשת. שמות השירים המודלפים הם "You'll Never See Me Again" ו-"Never Gonna Leave You", הם הוקלטו עוד בזמן שאדל עבדה על אלבומה "21" לפני כארבע שנים. האלבום שהיא הוציאה קידם אותה בצורה מדהימה והביא לעולם אוסף של להיטים שגרמו לכולנו להתרגש, לבכות ולצחוק.

"בחיים לא תראה אותי שוב", השיר הראשון
 

השיר "You'll Never See Me Again" הוא שיר סטנדרטי מאוד שמדבר על פרידה ועל כך שאדל מתוסכלת ולא יכולה יותר לשאת את הפחדים של אותו הבחור והיא אומרת לו שהוא לעולם לא יראה אותה שוב ,אך היא עדיין אוהבת אותו, אבל פשוט לא מסוגלת להמשיך להיות איתו.

לעומת השיר השני שהודלף "Never Gonna Leave You" שהוא שיר מרגש ביותר ומדבר על זה שאדל שרה לגבר שלה ומאפשרת לו לדעת שהיא לעולם לא תעזוב אותו למרות כל הרגעים הקשים שהיו בניהם וחוסר הביטחון שלו, היא עדיין נשארת איתו והולכת להילחם על האהבה שלהם. בנוסף לכך כרגע המעריצים מחכים להוצאת אלבומה החדש של אדל שלפי השמועות ישתחרר בשנת 2015 ושמו יהיה "25".

"לא אעזוב בחיים", השיר השני
 
 
תגיות
תגובות