האם ריהאנה מוציאה אלבום חדש בהפתעה?. צילום: פייסבוק

האם ריהאנה מוציאה אלבום חדש בהפתעה?

אז לאחר שריהאנה התמקדה יותר בשיתופי פעולה בשנתיים האחרונות, נדמה שבקרוב מאוד אנחנו הולכים לראות אלבום שמיני של הזמרת הברבדוסית

אחד הלהיטים הקודמים של הזמרת
 

במשך יותר משנתיים לא שמענו שום מוזיקה חדשה של ריהאנה, ונדמה שעכשיו היא הולכת לעשות מעשה-ביונסה ולהוציא אלבום חדש בהפתעה מוחלטת בקרוב מתמיד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי שבמהלך השנה האחרונה ריהאנה התרכזה בעיקר במסע ההופעות המשותף עם אמינם, לא ראינו ממנה אף סינגל חדש, כשהיא נוהגת להוציא אלבום במשך כל נובמבר, כל שנה, עברו שנתיים מאז אלבומה האחרון "Unapologetic", שהכיל את הלהיטים "Diamonds", "Pour It Up", "Stay" ו/"What Now".

במהלך מיט אנד גריט של הזמרת בוירג'יניה שבארצות הברית בשבוע שעבר, שאלו אותה מה קורה עם מוזיקה חדשה ועל זה היא ענתה "אני לא יכולה לתת רמזים מתי זה יצא. זה יהיה נהדר, זה כל מה שאני אספר על זה, אני מאוד מתרגשת בגלל זה". ריהאנה שיתפה פעולה לאחרונה עם זמרים אחרים ולא התרכזה באלבום שלה, ובשנתיים לא הוציאה שום חומר חדש.

נראה יותר בלדות בקרוב?
 

באלבומה הקודם ראינו שילובים בין אלקטרוניקה, רגאיי וקצת דאבסטפ בצורה שעבדה נהדר באלבום כולו והצליחה לתת כיוונים מנוגדים בכל רצועה, ועכשיו לאחר שריהאנה החליפה את הלייבל שלה ועברה לניהולו של ג'יי זי, נדמה שגם האלבומים הבאים והחדשים שלה יהיו בנויים אחרת ויהיו גם מאוד שונים ממה שהכרנו עד עכשיו.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

כשהיא נשאלה על הכיוון המוזיקה של האלבום היא הוסיפה "אני מנסה להלחם בעצמי ולעשות הכל שונה ממה שעשיתי וזה היה הדבר הכי קשה לעשות. לפעמים אתה חושב מדי על דברים. אני לא יכולה לחכות שכולם ישמעו את המוזיקה, לאט לאט". אחרי שבחודש הקודם דלפה לרשת רשימת השירים, וביניהם שיתופי פעולה עם ניקי מינאז' ודרייק.

שיתוף הפעולה האחרון של דרייק וריהאנה
 

בעוד פחות משבוע ביונסה הולכת להוציא את גרסת הפלטינום שלה לאלבומה האחרון והמפתיע במיוחד, ונדמה שלריהאנה יש עוד זמן להפתיע את כולנו ולעורר קצת באזז אינטרנטי בעצמה אם היא תוציא אותו בזמן הקרוב (מאוד), בייחוד אחרי שהסינגלים הקודמים של ביונסה היו כל כך סמוכים לשיתופי הפעולה של ריהאנה עם שאקירה, וגרמו לשתיים לריב. 

אז... מה דעתכם? נראה אלבום בקרוב? או שאולי יש עוד זמן?

 
תגובות