ניקי מינאז' מפתיעה ומוציאה את "Bed Of Lies". צילום: טמבלר

ניקי מינאז' מפתיעה ומוציאה את "Bed Of Lies"

אחרי טיזינג מפתיע ומעניין במיוחד בטקס ה-EMA שבוע שעבר, ניקי מינאז' מוציאה באופן רשמי בהשקה שקטה את הסינגל החדש עם הזמרת סקיילר גריי, "Bed Of Lies"

השיר החדש
 

ניקי מינאז', הראפרית המצוינת, ממשיכה לעבוד על אלבומה השלישי ומוציאה באופן רשמי את הסינגל החדש שלה ושל הזמרת סקיילר גריי, מתוך אלבומה השלישי עליו עובדת במרץ, "The Pinkprint", שהולך לצאת בעוד כחודש, ב/15 בדצמבר, ולאגד בתוכו את כל הסינגלים האחרונים, "Only", "Anaconda", "Pills N Potions" ועכשיו גם את הסינגל הנוכחי, "Bed Of Lies".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי שהיא הוציאה במפתיע חלק מהשיר ב-EMA של MTV שבוע שעבר, מינאז' החליטה להוציא בהשקה שקטה את הגרסא המלאה לסינגל החדש שלה, "Bed Of Lies", באייטונס בליל שבת האחרון. בניגוד להמון שירים של מינאז', בשיר הזה, שנכתב עם הזמרת סקיילר גריי והולחן והופק על ידי אלכס דה קיד וקיין ביטס, היא פותחת את הלב ומדברת  על מערכת יחסים שהתפרקה בגלל בן הזוג שלה.

בראיון למגזין הבילבורד האמריקאי, סקיילר סיפרה, "הוא נכתב כבר לפני שנה, היא שמעה אותו והוסיפה את הבתים שלה ולמזלי, היא אהבה את הדמו מספיק כדי להשאיר אותי בשיר. ידעתי שזה עלול לקרות, אבל היא הוציאה המון שירים לפני כן, שלא ממש דומים לו, אז לא ידעתי אם היא באמת תוציא שיר כזה שונה. בתור מעריצה שלה, אני חושבת שזה יהיה ניגוד טוב לשאר השירים באלבום החדש".

          • קבלו: 15 עובדות שלא תנחשו על ניקי מינאז'!

בניגוד באמת להמון שירים של מינאז', השיר מתחיל בצורה מאוד רגועה ומזכיר חלק מהבלדות הרגועות יותר של ניקי בעבר, והיא הכניסה המון מהרגשות האישיים שלה לתוכו, רואים צד קצת יותר שונה של מינאז' ואפשר לראות שבניגוד לבדרך כלל, כשהיא בעיקר פרובוקטיבית, היא גם יכולה לרגש ולגעת בלב של כולנו.

אז... מחכים לאלבום החדש?

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

 
תגובות