האזינו: חמשת השירים המרגשים ביותר של וואן דיירקשן. צילום: צילום מסך מהסרטון

האזינו: חמשת השירים המרגשים ביותר של וואן דיירקשן

הלהקה הבריטית שכבשה את ליבנו, וואן דיירקשן, קיימת כבר מספר שנים. במהלך שנים אלו הם הוציאו שירים רבים שהפכו ללהיטים בכל העולם. אספנו לכם את חמשת השירים המרגשים ביותר

הלהקה הכי שווה שיש, וואן דיירקשן, הוציאה לאחרונה את אלבומה הרביעי "FOUR" שזכה לביקורות מעולות. אנחנו בפרוגי גם החלטנו לחלק לכם את האלבום החדש, ויחד עם החלוקה גם לדרג את השירים שאנחנו הכי אהבנו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

What Makes You Beautiful

השיר "What Makes You Beautiful" הוא השיר הראשון שיצא ללהקה, השיר מרגש ומדבר על הדברים הקטנים שעושים אותנו יפות, וגם אם אנחנו לא רואות את היופי שלנו, לבנים חשוב להעביר את המסר שאנחנו יפות! אבל מה שהכי מרגש אותנו בשיר זה התמימות של הבנים. כל זה גורם לנו להיזכר בתחילת דרכם של הבנים ולחשוב עד כמה הם התבגרו. 

כולן יפות!
 

Gotte Be You

השיר "Gotte Be You" הוא שיר מרגש, שקט ומקסים של הלהקה. הרי מי לא תימס כשחמישה בריטים חתיכים שרים לה שהבחירה שלהם חייבת להיות היא. ואם אנחנו בקטע של נוסטלגיה, גם השיר הזה מזכיר לנו את תחילת הדרך של הלהקה, וכשאני שומעת אותם שרים את השיר הזה, אני נמסה!

        • הארי סטיילס אוהב ללבוש ורוד?

מקסים
 

You & I

השיר "You & I" הוא השיר הכי מרגש ורומנטי של הבנים, השיר שקט ורגוע והקליפ שלו כבש אותנו. חמשת הבנים מתהלכים להם תוך כדי החלפת פרצופים ושרים את השיר המהמם. אין ספק כי הלהקה מורכבת מבחורים כישרוניים וכובשים. 

כובשים!
 

Little Things

השיר "Little Things" המרגש שמדבר על הדברים הקטנים שגורמים לבחור להתאהב בך. השיר מרגש ורומנטי ומלווה בצלילי פסנתר. גם הקליפ לגמרי כבש אותנו בפשטות שלו והחן שהוא משדר. ללהקה יש סוגי קליפים שונים, חלקם מיוחדים וחלקם פשוטים, בשחור לבן בלי יותר מידי אלמנטים מיוחדים ודווקא הקליפים האלה הכי מרגשים. וחוץ מזה - כתב אותו האחד והיחיד, אד שירן.

פשוט ומיוחד
 

Story Of My Life

השיר "Story Of My Life" של הבנים מרגש ומיוחד, אומנם השיר הזה לא מדבר רק על אהבה, אבל הוא מצליח לרגש אותנו באותה מידה. ומה שהכי ריגש אותנו היה הקליפ המדהים שיצא לשיר ובו הצצות קטנות לילדות של הבנים, הרגש שהועבר בשיר, ובכלל השיר עצמו מאוד מרגש ועוצמתי. 

עוצמתי!
 

 

 
תגובות