כובשים אותנו: וואן דיירקשן באלבום חדש ומרגש. צילום: עטיפת האלבום

כובשים אותנו: וואן דיירקשן באלבום חדש ומרגש

לאחר שלושה אלבומים מצליחים ועשרות להיטים מובילים, הלהקה הכי מצליחה שיש, וואן דיירקשן באלבום חדש ומלא בהפתעות. אז מה חשבנו עליו?

אחרי שלושה אלבומים מוצלחים, הלהקה הכי שווה שיש, וואן דיירקשן מוציאה את אלבומה הרביעי "FOUR" וגורמת לנו להתאהב בה עוד יותר.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הלהקה הכי מצליחה שיש, וואן דיירקשן שכבשה אותנו עם עשרות להיטים מצליחים מוציאה את אלבומה הרביעי והבוגר יותר "FOUR". את האלבום פותח השיר "Steal My Girl" ששוחרר כבר לפני חודש ולפני כשבועיים יצא לו קליפ מיוחד בו חברי הלהקה מפריחים את המדבר, השיר קליל וקליט ואין ספק שזוהי התחלה מעולה לאלבום. 

מפריחים את המדבר!
 

השיר הבא באלבום הוא "Ready to Run" שממשיך את הקו הקליל של השיר הקודם לו. אחרי שיר זה מגיע השיר "Where Do Broken Hearts Go" שנפתח לצלילי גיטרות חשמליות שיש בהן שימוש רב במהלך האלבום, גם הוא ממשיך את הקו של השירים הקודמים לו, הוא קליל, קצבי וקליט. השיר מדבר על שברון לב ועל טעויות בזוגיות. השיר הבא הוא "18" הוא יותר רגוע מקודמיו, השיר מדבר על האהבה בגיל 18 ואיך היא השתנתה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

© טאמבלר

השיר החמישי באלבום הוא "Girl Almighty", השיר קצבי ומרענן המדבר על האמונה בבנות. מיד אחריו מגיע השיר "Fool’s Gold" המדבר על כך שכסף וזהב הם לא הכל בחיים, השיר רגוע, עדין ומרגש. גם השיר "Night Changes" ממשיך את הקו של המנגינה השקטה והרגועה, הוא מדבר על שינויים שקורים במיוחד בלילות וגורם לנו להתרגש.

מדהימים!
 

השיר השמיני באלבום הוא "No Control" שמחזיר את הקצב לאלבום לאחר השירים הרגועים שהיו לפניו. הוא מדבר על חוסר שליטה ומציג דברים בצורה לא פרופורציונלית. מיד אחריו מגיע השיר "Fireproof" אותו כתבו ליאם והארי. כשהלהקה הכריזה על הוצאת האלבום, הם עשו הפתעה קטנה למעריצים ואיפשרו להם להוריד את השיר חינם במשך 24 שעות. השיר מדבר על חסינות מדברים שעלולים לפגוע בך, ועל כך שחייבים להיות חסינים ולא להיפגע.

חסינים מהכל!
 

השיר העשירי באלבום הוא  "Spaces" שמדבר על פערים בין בני זוג, הקולות של חברי הלהקה מתחברים יחד ויוצרים שיר קליט וממכר. הרצועה הבאה באלבום היא השיר "Stockholm Syndrome" הקצבי, הוא מלווה במגוון כלי נגינה היוצרים אווירה קלילה. השיר מדבר על כך שהוא מתרגל להיות עם מישהי וממש כמו תסמונת סטוקהולם הוא מרגיש חיבור אליה בגלל הכוח שיש לה. השיר האחרון באלבום הוא "Clouds" הנפתח לצלילי תופים, השיר מדבר על כך שהם אף פעם לא מסתכלים למטה אלה למעלה אל העננים. השיר מעביר את המסר שצריך לכוון למעלה כדי להצליח, אין ספק שזה שיר שסוגר את האלבום בצורה מושלמת!

SO... האלבום כייפי, קליל ומרענן. אין ספק כי החבר'ה התבגרו והתפתחו, ציון בסולם פרוגי: 10\8.

 
תגובות