צפו: אמינם וסיה בקליפ חדש!. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: אמינם וסיה בקליפ חדש!

הקליפ החדש של אמינם בו סיה שרה, מציג גם את סיה שלא נוהגת להצטלם בקליפים. איך היא נראית, למה דווקא הפעם היא מחליטה להופיע ומה חשבנו על הקליפ?

צריך להתגבר על הפחדים!
 

השיר של הראפר האמיריקאי, אמינם, "Guts Over Fear" בביצוע משותף עם הזמרת האוסטראלית, סיה, יצא ב/25 באוגוסט, וכבר זכה להיות שיר הרקע של הטריילר לסרט "The Equalizer" שבוים על ידי הבמאי האמריקאי - אנטוניו פוקואה. השיר ששייך לאלבום "Shady XV" התפרסם באותו התאריך שהתפרסם הקליפ - 24 בנובמבר.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

כבר לפי שם השיר אפשר להבין כי הקליפ יעסוק במוטיבציה ובהתגברות על הפחד, שכן סיה שכתבה את השיר קוראת לשיריה לפי המסר שהשיר מעביר. קולה של סיה עוצמתי וכאשר שרה על החוזק שלה מפחדים בימים אלה מצמרר, במיוחד שאמינם שר בו על תחנות שונות במהלך הקריירה שלו שכן כללו כמה נקודות בהן היה חסר ביטחון ומקומו בעולם הראפ התערער.

© טמבלר

בקליפ עצמו מוצג סיפור של אדם ממוצע שעבודתו היא תפקוד במטבח של מסעדה כלשהי והוא נשוי לאישה בהריון. עם התפתחות הקליפ מוצג העבר של הדמות (חצי שנה), בו מראים כי הוא רב עם אשתו ופוטר מעבודתו. הדמות שבעצם מייצגת את עברם של אמינם וסיה מצליחה להתגבר על המכשולים שלה, וההווה שלה הוא עיסוק בהתאבקות.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בחלקים מן הקליפ, ניתן להבחין באישה בלונדינית עם שיער קצר - סיה. אולם, לעולם לא נדע איך סיה נראית מבלי להכיר אותה באופן אישי, כנראה מפוביה ממצלמות או ביישנות יתר. ליתר דיוק, סיה מופיעה במכונית בזמן הפזמון בו שרה עם קולה המחוספס והעוצמתי ואילו אמינם מופיע בחדר כהה מלא עשן שמואר על ידי תאורת ההפקה בו הוא נראה כאדם אפל ומסתורי.

© טמבלר

SO... הקליפ מעודד ומחדיר מוטיבציה להתגברות על פחדים, מה אתם חושבים?

 
תגיות
תגובות