צפו: חמשת הקליפים הכי שווים של וואן דיירקשן!. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת הקליפים הכי שווים של וואן דיירקשן!

הלהקה הבריטית שכבשה את כולנו, וואן דיירקשן הוציאה במהלך הקריירה שלה עשרות קליפים מוצלחים, אנחנו בחרנו את חמשת הקליפים הכי יפים, מרגשים ומצחיקים

הלהקה המצליחה, וואן דיירקשן שהוציאה לפני מספר ימים את אלבומה הרביעי "FOUR" וזכתה לביקורות מעולות עליו הוציאה במהלך הקריירה שלה עשרות קליפים מדהימים. אנחנו בחרנו את חמשת הקליפים הכי יפים, מרגשים ומצחיקים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Steal My Girl

השיר "Steal My Girl" הוא הסינגל הראשון של הלהקה מתוך אלבומם הרביעי. הקליפ לשיר זכה לביקורות מעולות, הוא צבעוני, קלילי וכייפי. הלהקה נמצאת במדבר ובמאי הקליפ נותן לכל חבר בלהקה כוח משלו. הקליפ מחייאה את המדבר, הוא כולל שחקנים ולולינים שמביאים צבע אחר ומיוחד לקליפ. 

צבעוני!
 

Kiss You

השיר "Kiss You" הוא שיר אהבה קליל של הלהקה, הלקיפ שלו קופצני, צבעוני ומיוחד. הוא משדר מסר של בני נוער שעושים מה שטוב להם, משתוללים ונהנים מכל רגע. למרות שרובו צולם באולפן הכל היה נראה אמיתי, רואים שחברי הלהקה נהנו מהעבודה על הקליפ וזה גורם גם לנו להנות ממנו! 

קופצני
 

Story of My Life

השיר "Story of My Life" שמספר את סיפור חייהם, מרגש במיוחד. הקליפ  לשיר הוא אחד הקליפים היותר מרגשים של הלהקה. בקליפ רואים תמונות מהילדות של חברי הלהקה וקטעים מרגשים שלהם, כל אחד לחוד עם התמונות שלו וכולם יחד בפזמון בהיכל מלא בתמונות. 

מרגש!
 

One Thing

הקליפ לשיר "One Thing" הוא צעיר, קליל וקצבי. חברי הלהקה לבושים בטוקסידו ומתנהגים כמו ילדים שרק רוצים להנות ולהשתובב. הם מקפצים על כדורים גדולים, רוכבים על אופנים ובעיקר משתעשעים ונהנים. בנוסף יש קטעים בהם רואים את המעריצים הנרגשים של הלהקה כשהם פוגשים את הכוכבים וזה מרגש. 

שובבים...
 

Night Changes

השיר "Night Changes" הוא הסינגל השני מתוך לאבומם הרביעי "FOUR". הקליפ לשיר יצא ממש לפני מספר ימים, הוא נותן לצופה להיות "חברה" של הלהקה לכמה רגעים, בקליפ מוצגות סיטואציות שחברי הלהקה במפגשים אישיים לבד והצופה הוא הפרטנר שלהם. בהחלט קליפ מקורי ונחמד שנותן לצופה להרגיש מיוחד.

קליפ מיוחד!
 
 
תגובות