קווין בי באלבום מחודש: לא מחדש הרבה, אבל עדיין טוב. צילום: עטיפת הסינגל

קווין בי באלבום מחודש: לא מחדש הרבה, אבל עדיין טוב

במהלך השנה שחלפה ביונסה למדה להפתיע פעם אחר פעם - הפעם זה טיפה נהרס לה, וגילינו מוקדם על אלבומה המחודש. מה כלול באלבום ובמה זכינו הפעם?

היא כבר הצליחה להפתיע את כולנו כשהוציאה אלבום חדש לחלוטין בהפתעה מוחלטת שנה שעברה, ונדמה שזה היה התכנון גם לגרסאת הפלטינום של אלבומה החמישי של ביונסה, שיצאה אתמול, אך בסופו של דבר הפעם זה לא היה מספיק חשאי וכולנו גילינו על זה בזמן והתכוננו נפשית לחידוש, אז מה בעצם יש בו הפעם?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בניגוד לאלבום חדש לחלוטין, הפעם אנחנו מקבלים את גרסאת הפלטינום של אלבומה האחרון של ביונסה, עם שני שירים חדשים לחלוטין, ארבעה רמיקסים לרצועות מהאלבום הקודם (ששניים מהם כבר יצאו במהלך השנה שחלפה) ועוד עשרה קליפים של ביצועי לייב מסיבוב ההופעות האחרון. כלומר - במקום DVD של הטור, אנחנו מקבלים את זה בחלקים, לפי השירים שהכי אוהבים.

השיר החדש
 

הדיסק הנוסף, או יותר נכון ה-EP המחודש, מתחיל ברצועה "7\11", שיצאה באופן רשמי היום (ג') לתחנות הרדיו ובשישי האחרון לערוץ היוטיוב של ביונסה. זו רצועה מרעננת, שונה מאוד מכל מה שהיא אי פעם עשתה, ובגלל זה גם הרבה יותר ייחודית. הקליפ הוא ביתי, אורבני ויצירתי / בעצם זה שהוא מופק בלי יותר מדי. אחרי זה עוברים לרמיקס המוכר לשיר "Flawless" יחד עם ניקי מינאז', שהצליח לחדש את השיר המקורי בצורה מצוינת.

מתעוררת - ללא שום פגם
 

משם עוברים לרצועת הרמיקס לשיר "Drunk In Love", כשהפעם קניה וסט חובר אל הזוג המלכותי, מוסיף ורס משלו וקצת משנה את ההפקה / ועל זה אנחנו אומרים תודה. אם עד עכשיו השיר היה מצוין ושיתוף פעולה נהדר וחושני בין השניים, הוא הפך לעוד יותר טוב ממה שכבר היה. משם עוברים לרצועה החדשה השנייה, "Ring Off", שמתעסקת בבעיות בחיי הנישואים, בצורך לפעמים גם טיפה להתרחק כדי להועיל אחד לשני. יש שיגידו שהשיר מתייחס לשמועות על ביונסה וג'יי זי, אך יכול מאוד להיות שהוא מתעסק במשברי הנישואים של הוריה, שגם התרגשו אחרי שנים של נישואים.

הרצועה החדשה
 

הרצועה הבאה היא רמיקס לשיר "Blow", כשהפעם פארל וויליאמס מתארח בו ומוסיף ורס קצר שלא מועיל ולא מזיק, אבל בגדול השיר נשאר קצת בנאלי ולא מתחדש יותר מדי, וחבל. הרצועה האחרונה היא הרמיקס לשיר "Standing On The Sun", שהוא שיר קיצי ומחמם ביותר, והפעם נוספו לו גם כמה בתים של רגאיי כיפי ואנרגטי, שהופך את השיר לעוד יותר מחמם, מרענן ונעים לשמיעה. 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בשורה התחתונה, אמנם לא קיבלנו אלבום שלם חדש, אבל בהחלט קיבלנו מספיק רצועות שישתיקו את הרעב שלנו לחומרים חדשים ממנה לזמן הקרוב, ונותר לנו לחכות לראות מה יש לביונסה במעלה השרוול. מה דעתכם?

 
תגובות