ביי ביי 2014: חמשת שירי הדאנס הטובים ביותר לשנה. צילום: נועה ריינה

ביי ביי 2014: חמשת שירי הדאנס הטובים ביותר לשנה

שנת 2014 עומדת להסתיים, היא הייתה שנה עמוסה ובעיקר פורייה במוזיקה איכותית וטובה! אספנו את חמשת שירי הדאנס הכי טובים שיצאו השנה, האזנה נעימה!

השנה הייתה עמוסה ביותר, יצאו המון שירים חדשים ומוצלחים, הכרנו אמנים חדשים והתאהבנו בהם. אז מהם חמשת שירי הדאנס הטובים ביותר שיצאו השנה? 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Dimitri Vegas, Martin Garrix, Like Mike - Tremor

שיתוף פעולה בין הצמד האגדי, דימטרי וגאס אנד לייק מייק, לאומן הצעיר בן ה-18, מרטין גאריקס, הניב לנו להיט ענק שמשגע כל מסיבה ופסטיבל בעולם. הסאונד המתכתי של הדרופ נותן תחושה של "היי" וביחד עם הקיק שמלא בבאס מקפיץ כל קהל בעולם. אין ספק שהשיר הזה באמת להיט ושמצפים לנו הרבה שירים טובים מהם. באוקטובר האחרון נחשפה רשימת 100 הדיג'יים הטובים לשנת 2014 של המגזין DJ MAG. השנה עלו הצמד הבלגי למקום השני ומרטין גאריקס למקום הרביעי. אין ספק שהשנה האחרונה הייתה שייכת בעיקר למרטין שהמשיך להוציא להיטים גדולים כמו "Proxy" ,"turn up the speakers". אנחנו כבר מחכים ללהיט הבא שהוא יוציא!

להיט!
 

Oliver Heldens X Becky Hill - Gecko (Overdrive)

אחד הליהטים הגדולים של השנה הוא בהחלט השיר הזה שהספיק לכבוש כל מצעד מוזיקה שקיים כאשר הוא נמצא בטופ 10 של 5 מצעדים שונים בעולם. השיר הזה בהחלט חשף לנו את אחד מאמני השנה במוזיקה האלקטרונית, אוליבר הלדנס, שהוציא במהלך השנה האחרונה עוד שירים גדולים כמו: "Koala", "This", "Pikachu". הסאונד הייחודי של אוליבר הפך את השיר ללהיט בכך שהוא נותן לנו תחושה של רעננות, של משהו חדש שעדיין לא שמענו. השנה של אוליבר הלדנס רק המשיכה בכיוון חיובי כאשר בדירוג הדיגיי מג של שנת 2014 נכנס אוליבר לרשימה במקום ה-34. אין ספק שאוליבר הלדנס הוא אחד הכשרונות הגדולים ביותר של מוזיקת ההאוס וברור לנו שהוא הולך להגיע רחוק.

שיר מעולה!
 

The Chainsmokers - selfie

שיר הסלפי של הפסטיגל גרם להורים רבים להחרים את הפסטיגל. אבל לפני שיצא שיר הסלפי של הפסטיגל, יצא שיר הסלפי "המקורי" של הצמד  "The Chainsmokers". השיר הפך לתופעה, בכל מועדון מושמע השיר הזה שבתכלס אין בו יותר מדי משמעות. השיר קליט והמילה סלפי חוזרת כל מספר שניות וזה מה שהפך אותו לשיר מושך. השיר הפך להצלחה גדולה. 

סלפי, כבש את כל העולם!
 

Jetfire & Happy Enemies - Brazil

אני חושב שהגיע הזמן לפרגן לישראלים, הצמד הישראלי המצליח ביותר היום, ג'טפייר (זוהר ברטוב ואיתי קלדרון), שחררו שנה להיט באמת ענק יחד עם הצמד האפי אנמיז (פאז ייני ועומר חזן) שנקרא ברזיל. השיר ברזיל יצא בלייבל מיינסטייג ונוגן על ידי W&W באולטרה מיוזיק פסטיבל מיאמי וגרף מחמאות מכל פינה. השיר דורג במקום החמישי בקטגוריית פרוגרסי האוס באתר ביטפורט ובמקום ה- 13 בדירוג הכללי. ג'טפייר פרצו השנה לעולם עם השיר "African dream"  והמשכו להוציא שירים טובים נוספים. ברור לכולם שזוהי רק ההתחלה שלהם והם עומדים להיות הדבר הבא במוזיקה האלקטרונית. 

גאווה ישראלית!
 

David Guetta - Lovers on the Sun

אז אחרי שהוציא את אלבום שלו חזר דיוויד גואטה להוציא סינגלים אדירים כאשר הוא מחדש שירים ישנים כמו: "Shot me down" וגם מוציא שירים חדשים לגמרי. השיר הכי מצליח שלו השנה היה ללא ספק "lovers on the sun" שיר שמזכיר סגנון קאנטרי אבל עם החידוש האלקטרוני של ימינו. השיר הדיע למקומות הגבוהים ביותר במצעדים בכל העולם והפך לשיר שכל אחד מכיר.

שיר ממכר!
 
תגובות