מזל טוב: ג'סטין טימברלייק חוגג 34. צילום: ירון ברנר

מזל טוב: ג'סטין טימברלייק חוגג 34

לרגל יום הולדתו ה-34 של היורש של מייקל ג'קסון, אנחנו בפרוגי החלטנו להביא לכם כמה עובדות שלא תנחשו עליו ואת הלהיטים הכי גדולים ואהובים עלינו של הזמר הצעיר, מוכנים?

הילד הנצחי והיורש של מלך הפופ העל זמני מייקל ג'קסון, ג'סטין טימברלייק, חוגג 34 שנות קיום ואנחנו בפרוגי החלטנו לאחל המון מזל טוב ועל הדרך לפרגן בחמשת השירים האהובים עלינו של הזמר הצעיר ובכמה עובדות שלא תדעו עליו. מוכנים למצעד?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Seniorita

אחרי שהוא עזב את אנסינק, להקת הבנים בה היה חבר כנער צעיר, החליט לעבוד על קריירת הסולו שלו יחד עם לא אחר מאשר פארל וויליאמס, שגם מופיע בתחילת השיר ומכניס את כולנו לאווירה הכיפית והקיצית של השיר הזה. זהו סינגל הבכורה של הזמר הצעיר וללא ספק אחד השירים שהכי זכורים לנו גם מהופעתו הבלתי נשכחת בקיץ הקודם. אז סניור, אנחנו אוהבים אותך.

מרגיש שמשהו מתחמם כאן
 

Cry Me A River

מי אמר שגברים לא בוכים? טימברלייק הוכיח לכולנו שהוא יודע לבכות, וכנראה גם הרבה, בניגוד אלינו, הוא גם תיעל את הבכי והעצב למקום קצת יותר טוב וכתב שיר על הפרידה מהזמרת בריטני ספירס, אחרי שתי שנות זוגיות. לשיר לקח קצת זמן, אבל בסוף נכנס למצעדים והפך לאחד מהשירים האלמותיים שלו, על אף כמה שהוא קצת... בכייני?

אל תבכה יותר מדי?
 
אל תבכי ילדה, עוד יהיה לך טוב
אל תבכי ילדה © טמבלר

What Goes Around... Comes Around

עוד אחד מהלהיטים הגדולים והאהובים עלינו ביותר של הזמר הצעיר. הסינגל השלישי של האלבום השני של הזמר, שנשאר רלוונטי גם בימינו, לאחר כמעט עשור קיום. השיר מתעסק באקסית שעזבה אותו לטובת מישהו אחר אחרי שפגע בטימברלייק (מה הקטע שלו עם נשים כאלו?) והוא שר לה שהכל יחזור אליה בחזרה. 

טיפה נקמני
 
איימ סקסי אנד איי נואו איט
איימ סקסי אנד איי נואו איט © טמבלר

Rock Your Body

עוד יצירת מופת שבכלל נכתבה בהתחלה עבור מייקל ג'קסון, לאלבומו החמישי "Invincible", אבל אחרי שזה דחה אותו הוא עבר לטימברלייק הצעיר כדי לקחת חלק באלבומו הראשון. זה שיר שמחזיר אותנו בדיוק לתקופה שטימברלייק כל כך מעריץ, שנות השבעים-שמונים, עם קצב דיסקו גרובי מעורב בסול ומוזיקה שבכלל מזכירה לנו את ג'קסון בשנים קודמות. 

כן, לגמרי היורש
 

     • הסיקור המלא: ג'סטין טימברלייק בארץ הקודש

SexyBack

אמנם יש עוד המון שירים שכולנו אוהבים של הזמר המעולה, אבל זה אחד מאותם שירים שהוא התאמץ כדי שיהפכו ללהיט. זה סינגל הבכורה של אלבומו השני, "FutureSex/LoveSounds" שיצא לו אי שם בשנת 2007, הוא נאלץ להיאבק עם שדרני רדיו כדי שיסכימו לפרגן לו במצעדים השבועיים, ואחרי תקופה קצרה מאוד הוא הוכיח את עצמו והשיר הפך לאחד מהשירים שהכי מזוהים איתו. 

נחישות משהו?
 
סקסי בהחלט
סקסי בהחלט © טמבלר

והנה קצת עובדות שלא תנחשו על טימברלייק בחיים:

1. הוא אחראי ליצירת הסלוגן "I'm Loving it" של מקדונלד'ס.

2. ב-2011 הוא בילה יום שלם בכנס קומיקון בסן דייגו בלבוש של דמות מרחוב סמסום.

3. הוא היה חי בשנת 1870. (רגע, מה?!)

4. הוא זכה בשני פרסי אמי עבור "Dick in a Box".

     • ביקורת: פארק הירקון בכיס הקטן שלו: טימברלייק בהופעה

5. הוא יצא לזמן קצר עם אמה בונטון, הידועה כ"בייבי ספייס" מספייס גירלס.

6. לטימברלייק יש משרד במטה של MySpace.

רוצים עוד עובדות שבחיים לא תנחשו עליו? היכנסו לכאן.

יאללה, זזנו?
יאללה, זזנו? © טמבלר
 
תגובות