הזוגות הכי לוהטים של עולם המוזיקה. צילום: טמבלר

הזוגות הכי לוהטים של עולם המוזיקה

יום האהבה כבר כאן, ואספנו לכם את כל הזוגות הכי לוהטים של עולם המוזיקה. אז איזה זוג הוא הזוג המלכותי ואיזה זוג הוא הזוג שלא סגור על עצמו? כנסו לראות!

יום האהבה כבר כאן, ולקראתו אספנו את כל הזוגות הכי שווים של עולם המוזיקה לכתבה. מי הזוג שחייב לעשות סולחה? ומי הזוג שלא סגור על עצמו? המשיכו לקרוא! 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הזוג המלכותי - ביונסה וג'יי זי 

זוג המוזיקאים הכי שווים שיש, ביונסה וג'יי זי נשואים באושר כבר 7 שנים והורים לבלו אייבי המתוקה. אז נכון שהיו מספר אירועים שאיימו להרוס את הקשר של השניים, אך הם התגברו על הכל ואף לפני שנה ערכו חתונה מחודשת שגרמה לכולם להבין שהם מלכי הביצה. מלבד היותם זוג בחייהם האישיים, השניים ביצעו מספר דואטים מרשימים שגרמו לנו להתאהב בהם עוד יותר!

הזוג המלכותי!
הזוג המלכותי! © טאמבלר
משוגעים מאהבה!
 

הנסיכה והנסיך - אריאנה גרנדה וביג שון 

אריאנה גרנדה וביג שון הם בין הזוגות הצעירים בעולם המוזיקה, ולמרות שהם יחד כשלושה חודשים הם הספיקו לעשות מחוות רומנטיות אחד לשני ולרגש אותנו! אין ספק שהם הזוג הכי חמוד שיש!

היורשים!
היורשים! © טאמבלר
עכשיו יש מישהו שאוהב אותה!
 

הזוג שלא סגור על עצמו - ג'סטין ביבר וסלינה גומז

ג'סטין ביבר וסלינה גומז היו בזוגיות רציפה כשנה, מאז הם נפרדו וחזרו, ושוב נפרדו ואז חזרו שוב וכבר אי אפשר לעקוב אחרי הזוגיות שלהם. מה שבטוח - הם הכי יפים ביחד! 

לא סגורים על עצמם!
לא סגורים על עצמם! © טאמבלר
ביבר? אנחנו אוהבים אותך!
 
© גרפיקה: אבי ששון

הפרודים שחייבים לחזור - טיילור סוויפט והארי סטיילס

טיילור סוויפט והארי סטיילס היו יחד כשנה, והם ללא ספק היו הכי יפים ביחד! טיילור שאבה השראה רבה מהפרידה שלהם, והעצב שהיא הייתה שרויה בו וכתבה מספר שירים על כך. היא כתבה את הלהיט המוכר שלה "I Knew You Were Trouble" ואת "Out Of The Wood" ששניהם מיוחסים לתקופה בה טיילור והארי עוד היו יחד. אז טיילור והארי, אולי תחזרו? 

חייבים לחזור!
חייבים לחזור! © טאמבלר
הארי? אתה הצרה של טיילור
 

הזוג שחייב לעשות סולחה - ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס 

ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס היו במערכת יחסים כארבע שנים, ובאותה תקופה הם היו הזוג הכי יפה שיש ויש שאומרים שהיא אפילו "נתנה לו את הפרח שלה", אבל מאז שהשניים נפרדו הם לא באמת דיברו עד היום. לאחר שנפרדו טימברלייק כתב את השיר "Cry Me A River" בו האשים את בריטני בבגידה (לכאורה), עליו ענתה בריטני עם "Everytime". בקיצור, עברו למעלה מעשר שנים מאז שנפרדתם, לא הגיע הזמן לעשות סולחה? 

אז מתי הסולחה?
אז מתי הסולחה? © טאמבלר
בריטני? ג'סטין כבר לא אוהב אותך
 

הזוג שלא נראה שוב על השטיח - קייטי פרי וראסל ברנד 

קייטי פרי וראסל ברנד היו נשואים רק 14 חודשים שבסופם החליטו להתגרש. שניהם מוכשרים ביותר, אך כנראה שלא נראה אותם צועדים יחד על אותו שטיח. טוב, חבל!

כבר לא יצעדו יחד על השטיח
כבר לא יצעדו יחד על השטיח © טאמבלר
מדהימה!
 
 
תגובות