OMG: וואן דיירקשן מתפרקים?. צילום: צילום מסך מהסרטון

OMG: וואן דיירקשן מתפרקים?

חבר להקת הבנים המצליחה בעולם, הארי סטיילס, הקליט באולפן הקלטות הוליוודי עם מפיק שסיפר שהם "מנסים לעשות משהו מגניב". מה קורה עם חברי להקת וואן דיירקשן? האם הם מתפרקים?

הארי סטיילס, חבר הלהקה הבריטית המצליחה וואן דיירקשן, הקליט לבד באולפן הקלטות בהוליווד. כמובן שהידיעה הזו עוררה סערה בעולם המוזיקה, האם חבר הלהקה יוצא לקריירת סולו ומוציא אלבום?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז למה שמי שהגשים כל חלום אפשרי והופיע על כל במה אפשרית, ירצה להפסיק הכל? אז זהו, לא בדיוק להפסיק. מסופר שסטיילס רוצה לעבוד על חומרים משלו, שיהיו שונים מהסגנון של וואן דיירקשן. כשהיה בן 16, ונבחן לאקס פאקטור, סטיילס העריץ זמרי רוק בריטים. מסופר שהשאיפה של סטיילס היא אלבום רוק.

ג'ון קרלסון, המפיק שאיתו סטיילס עובד, סיפר ל-"Mail": "אנחנו רק כותבים שירים, בודקים אם אנחנו יכולים לעשות משהו מגניב". הוא גם סיפר שהם עבדו ביחד כבר כמה שבועות באולפן הקלטות פרטי בלוס אנג'לס, ממש לפני שהארי חזר לסיבוב ההופעות העולמי של וואן דיירקשן.

הלהקה יחד על הבמה
הלהקה יחד על הבמה © טאמבלר

ג'ון קרלסון והארי סטיילס כבר עבדו ביחד, כשכתבו את הלהיט של אריאנה גרנדה "Just A Little Bit Of Your Heart".  קרלסון המשיך וסיפר: "הארי מוכשר מאוד, כותב יפה, וזכות גדולה לעבוד איתו. הוא נהדר עם מילים וכותב בצורה שאנשים יכולים להתחבר לשיר בקלות. אנחנו פשוט נהנים".

זאת אמנם לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על קריירת סולו של הארי סטיילס, אבל זאת כן הפעם הראשונה שמקור מאשר את המשמועות. יתר על כך, שנה שעברה סיימון קאוול, שחיבר את הלהקה באקס פאקטור הבריטי, אמר שהוא מאמין שסטיילס יתחיל קריירת סולו לאחר שההתחייבות שלו, או במילים אחרות - החוזה לוואן דיירקשן יסתיים. החוזה כולל את סיבוב ההופעות הנוכחי ואת שני האלבומים הבאים.

עובדים יחד מצוין!
 

בנוסף לכל, מדובר על יציאה לקריירת סולו גם של חבר הלהקה ליאם פיין. פיין, שידוע ברמיקסים המדהימים שהוא עושה, עובד עם הראפרית ג'סי ג'יי שהעלתה תמונה של שניהם לחשבון האינסטגרם שלה, תחת הכותרת "עובדים!".

מצד שני, הדובר של וואן דיירקשן סיפר שסטיילס היה באולפן ההקלטות כדי לעבוד על אלבום הלהקה החדש. הוא הוסיף ששניים מחברי הלהקה האחרים, ליאם פיין ולואי טומלינסון, הקליטו גם בעצמם, באולפני הקלטות שונים, לאלבום המדובר.

אז כנראה קריירות סולו לא נראות באופק. בינתיים, אפשר לצפות לאלבום החדש עליו הבנים עובדים כרגע, שאנחנו לא יכולים לחכות לשמוע. בכל מקרה, עלינו לזכור שזו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים שמועות כאלו. אחד הדברים המיוחדים בלהקה, היא חברות האמת בין הזמרים, שתמיד מסופר עליה מאנשים שמכירים אותם. יכול להיות שזו עוד שמועה כמו השאר, ויכול להיות שזאת אמת. אנחנו רק יכולים לחכות לתגובה מחברי הלהקה עצמם, או שפשוט, כמו שאומרים "נחיה ונראה".

 
תגובות