חמשת שיתופי הפעולה שהכי היינו רוצים לשמוע!. צילום: shutterstock

חמשת שיתופי הפעולה שהכי היינו רוצים לשמוע!

יש לא מעט זמרים וזמרות שהיינו רוצים לשמוע בדואט, אבל מי האנשים שהכי היינו רוצים לשמוע אותם משתפים פעולה? הנה ששת השיתופי הפעולה שאנחנו חייבים שיצאו לפועל!

יש לא מעט זמרים וזמרות מצליחים בעולם המוזיקה, כאלו שאם נאחד אותם יצאו להיטים ענקיים. קבלו את חמשת הזוגות שלדעתינו חייבים לעשות דואט 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

סאם סמית' ואד שירן

אד שירן וסאם סמית' הם שני הזמרים המצליחים ביותר בשנה האחרונה, שניהם כותבים את השירים שלהם בעצמם ותמיד מצליחים לרגש אותנו בכתיבה שלהם. סאם ואד לאחרונה שיתפו פעולה כשסאם החליט להפתיע את מעריציו בסיבוב ההופעות שלו ולצרף אליו את אד כדי לשיר איתו את הלהיט "Stay With Me", המעריצים שהצליחו לא להתעלף מרוטב התרגשות צילמו את הדואט והעלו אותו ליוטיוב, הסרטון קיבל מיליון צפיות ובקשות מהשניים לעשות עוד דואט. אנחנו לגמרי בעד!

 

דמי לאבוטו ואיגי אזליה

תדמיינו את אחת מהזמרות הכי מצליחות בשנים האחרונות, דמי לובאטו ופריצת השנה, הרפארית איגי אזליה משתפות פעולה, זה יכול להיות להיט פופ ענק שיגרום לכל העולם להתאהב אפילו עוד יותר בשתי הזמרות. לפני כמה חודשים השתיים השתתפו ביחד ב"סופר פאן פסט" של VEVO והופיעו אחת אחרי השנייה וכשנשאלו האם הם רוצות לשתף פעולה ביחד שניהן ענו בחיוב ואפילו אמרו שהם עבדו באולפן הקלטות ביחד אז אנחנו לגמרי אופטימיים לגבי העניין!

 

טיילור סוויפט ולורד

כשלורד נכנסה לראשונה לתעשיית המוזיקה בעזרת הלהיט שלה "royals" הראשונה שעזרה לה וגרמה לה לנחיתה רכה הייתה כמובן טיילור סוויפט שנמצאת בתעשייה כבר מגיל 16, השניים הפכו להיות חברות טובות במהרה ומאז אי אפשר לפספס את החברות שלהם בכל מקום אפשרי. כשלורד נשאלה האם היא שוקלת לעשות שיתוף פעולה עם טיילור היא ענתה "המוזיקה שלנו שונה אבל אני חושבת שמה שמגניב אצל טיילור זה שהיא מוכנה ללכת לכל מקום עם המוזיקה שלה. אני חושבת שעם אמנית כמוה השמיים הם הגבול".זה מספיק טוב בשבילנו, אנחנו מחכים בנות!

 

ביונסה ואדל

אדל וביונסה הן ללא ספק שתי הזמרות הכי מצליחות בשנים האחרונות ואיך אפשר לדבר על שיתופי פעולה בלי להזכיר אותן. אדל סיפרה בלא מעט ראיונות שהיא מעריצה מאוד גדולה של ביונסה וכשהיא פגשה אותה לראשונה היא התרגשה מאוד, כששאלו את שתיהן האם הן רוצות לעשות שיתוף פעולה ביחד שניהן ענו בחיוב ומאז אנחנו מחכים בקוצר רוח. אמנם הסגנון המוזיקלי של השתיים שונה אבל השיתוף פעולה בניהן יכול לגרום לנו לבכות מרוב אושר!

 

אריאנה גרנדה ומיילי סיירוס

גם למיילי סיירוס וגם לאריאנה גרנדה יש קול מדהים ואין ספק שאם הם ישתפו פעולה השיר יהיה להיט ענק! חוץ מזה, כשכל העולם דיבר על מיילי סיירוס והפרובוקטיביות שלה אריאנה עמדה לצידה ותמכה בה מה שגרם לשתיים להפוך לחברות מאוד טובות. אז למה אתן מחכות? לכו להקליט להיט משותף!

 

SO... אילו שיתופי פעולה אחרים אתם רוצים לשמוע?

תגובות