עכשיו זה רשמי: זאין מאליק עזב את וואן דיירקשן. טאמבלר

עכשיו זה רשמי: זאין מאליק עזב את וואן דיירקשן

עכשיו אפשר לומר באופן רשמי שזאין מאליק עזב את וואן דיירקשן. אחרי שהחמישייה אוחדה באקס פאקטור בשנת 2010, כבשה את העולם, הוציאה ארבעה אלבומים ועוד אחד בדרך, חבר הלהקה מותיר רבעיה מאחור, באמצע סיבוב הופעות

כבר חמש שנים שלהקת וואן דיירקשן נמצאת על גג העולם, ארבעה אלבומים, סיבובי הופעות ברחבי העולם והרבה מעריצים. עכשיו, בעודם בסיבוב ההופעות העולמי, הוכרז בחגיגיות על האלבום החמישי שייצא בהמשך השנה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

רק לפני שבועיים נודע לנו על שיתוף פעולה בין מאליק לנאוטי בוי, שעורר תהיות מצד מעריצים ברחבי העולם לגביי המשך הקריירה של זאין בתור חבר בלהקה. עכשיו, באופן רשמי, זאין מאליק עוזב את וואן דיירקשן.

"החיים שלי עם וואן דיירקשן היו יותר ממה שאי פעם יכולתי לדמיין. אבל אחרי חמש שנים, אני מרגיש שזה עכשיו הזמן הנכון לעזוב את הלהקה." כמובן שהמעריצים ברחבי העולם נסערים בעקבות עזיבתו של חבר הלהקה, וגם אותם הוא לא שכח: "אני רוצה להתנצל בפני המעריצים אם אכזבתי מישהו, אבל אני חייב לעשות מה שמרגיש נכון."

 

הכל התחיל בשבוע שעבר, כשמאליק עזב את סיבוב ההופעות העולמי של וואן דיירקשן. הוא חזר לבריטניה לאחר שפורסמו שמועות על בגידה בארוסתו, פרי אדוורדס מלהקת הבנות ליטל מיקס, בעקבות תמונה שלו עם מישהי אחרת.

כידוע, וואן דיירקשן לא נחים לרגע. גם בימים אלו הם ממשיכים עם סיבוב ההופעות והקלטת האלבום החמישי שלהם. אבל עכשיו, הם ארבעה. "אנחנו מאוד עצובים לראות את זאין עוזב, אבל אנחנו לגמרי מכבדים את ההחלטה שלו ושולחים לו את כל האהבה להמשך." הגיבו חברי הלהקה, "חמש השנים האחרונות היו מדהימות – אנחנו עברנו כל כך הרבה ביחד, אז תמיד נהיה חברים."

ישארו חברים טובים
ישארו חברים טובים © טאמבלר

אבל בכיוון הזה, אין עצירות או הפסקות, חברי וואן דיירקשן הבטיחו שיש המשך: "ארבעתנו נמשיך. אנחנו מצפים להקליט את האלבום החדש ולראות את כל המעריצים בסיבוב ההופעות הבא".

אין ספק שאנחנו נצטרך להתרגל לוואן דיירקשן החדשה. מאליק תרם ללהיטים של הלהקה בקולות רקע גבוהים, אבל חוץ מזה, יהיה מוזר לראות רק ארבעה זמרים על עטיפת האלבום הבא.

חיבוק פרידה
חיבוק פרידה © טאמבלר

 

 
תגובות