במיוחד לכבוד פסח: מי הן ארבע האחיות של החג?. צילום: שטארסטוק, פייסבוק וטמבלר

במיוחד לכבוד פסח: מי הן ארבע האחיות של החג?

אין ספק שבשנה האחרונה יצא לנו להיתקל בלא מעט להיטים שנשים יצרו. לכבוד פסח ורוח הפמיניזם שתקפה אותנו לרגע קבלו את ארבע האחיות במוזיקה העולמית

הערב נחגוג את חג הפסח ונקרא את ההגדה בה מופיעים ארבעת האחים, אנחנו חשבנו למה דווקא אחים אם אפשר אחיות. אספנו ארבע זמרות שיכולות להחליף את ארבעת האחים אז קבלו את ארבעת האחיות המוזיקליות שלנו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

חכמה – סיה

סיה לא מפסיקה להפתיע אותנו עם להיטים חדשים שכובשים אותנו בכל פעם מחדש. לכן, אנחנו החלטנו להעניק לה את תואר החכמה. רק לפני כמה חודשים, היא הוציאה את להיט החדש שלה "Elastic Heart" שזכה כמו כל שאר שיריה להצלחה גדולה.

בהחלט חכמה!
 
© טאמבלר

רשעה – מיילי סיירוס

אז זה לא שאנחנו לא אוהבים את מיילי סיירוס כאן בפרוגי. הסיבה שהיא זכתה להיות האחות הרשעה היא רק משום שהיא בעקרון שמה פס על העולם. גם בהגדה של פסח, הרשע מתואר כאחד שלא מבין את האירוע, ולא מתעניין בו. אנחנו חושבים, שמיילי מסדרת מחדש את עולם המוזיקה, ותמיד רוצה להיות קצת יותר רעה ושונה מכל השאר.

שמה פס על כולם!
 
© טאמבלר

תמימה – טיילור סוויפט

אין ספק שטיילור סוויפט נתנה ליותר מידי גברים לשבור לה את הלב. הבחורה חייבת להפסיק להיות תמימה כל כך, או שאולי לא? המוזיקה המדהימה שלה מבוססת על סיפורי האהבה שהסתיימו לא נכון, ועל האנשים שהיו מעורבים בהם. התמימות כל כך מדבקת!

לגמרי תמימה
 
© טאמבלר

אינה יודעת לשאול - ביונסה

לא בטוח אם ביונסה לא יודעת לשאול, או שהיא פשוט לא רוצה לשאול. על ההצלחה שלה אין לומר מילה, כי את המילה האחרונה הבחורה הזו תמיד אומרת. ביונסה לא נותנת לאף אחד להכתיב לה מה לעשות, היא תמיד עושה הכל בדרך שלה. בלי לשאול אף אחד.

מדהימה!
 
© טאמבלר
תגובות