5 הלהקות שהתפרקו והיינו רוצים שיחזרו. טאמבלר

5 הלהקות שהתפרקו והיינו רוצים שיחזרו

כמעט כל להקה מצליחה בסופו של דבר מתפרקת אך מי הם חמשת הלהקות המצליחות שהצליחו להפתיע אותנו עם ההתפרקות שלה ואנחנו רוצים שיחזרו להיות ביחד?

להקות רבות קמות ולהקות רבות מתפרקות, אבל אילו להקות כבשו את ליבנו ואז שברו אותו כשהתפרקו והיינו רוצים שיחזור לפעול ולהוציא עוד שירים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אן סינק

אן סינק היא ללא ספק אחת מלהקות הבנים המצליחות ביותר אי פעם ואי אפשר לשכוח את ההתפרקות המפתיעה שלהם אחרי 3 אלבומים מצליחים ודווקא בשיא הצלחתה של הלהקה החליט הסולן המרכזי של הלהקה ג'סטין טימברלייק לצאת לקריירת סולו, לאחר שקריירת הסולו של ג'סטין הצליחה החליט גם חבר הלהקה ג'יי.סי. שאזיי לצאת לקריירת סולו מה שגרר לפירוק הלהקה באופן סופי.

לאחרונה חברי הלהקה עלו על במת טקס פרסי הווידאו-קליפים של MTV  ושרו ביחד את כמה מהלהיטים שלהם, ההופעה הזאת תפסה את העולם בהפתעה ושמועות שהלהקה חוזרת לתפקד הגיעו במהרה אך הופרכו.

 

אם אן סינק יחזרו להיות ביחד כלהקה אנחנו לא רק נהנה מלהיטי פופ מצוינים אלא גם נהנה משירים ייחודיים עם שילוב בין הסגנון של הלהקה לקאנטרי ו- R&B שמאפיינים את קריירות הסולו של חברי הלהקה בזמן האחרון.

 

דסטיניז צ'יילד

דסטיניז צ'יילד היא לא רק אחת מלהקת הבנות המצליחה ביותר בתולדות תעשיית המוזיקה היא גם אחראית לחמישה אלבומים שמלאים בלהיטים ענקיים כמו בין היתר "Survivor" ו"Say My Name".

הלהקה שהחליפה את ההרכב שלה פעמים רבות החליטה 8 שנים לאחר הוצאת אלבום הבכורה שלהם לצאת להפסקה למען קריירות הסולו של חברות הלהקה ביניהן אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעשור האחרון, ביונסה.

 

לאחר שראו שאר חברות הלהקה שביונסה הצליחה בקריירת הסולו החלו גם חברות הלהקה הנוספת בקריירת הסולו שלהם, לאחרונה מישל הוציאה סינגל ראשון מתוך אלבום סולו חדש ובו אירחה את חברות הלהקה ביונסה וקלי רולנד מה שגרם למעריצים המושבעים של הלהקה לקוות שזה רמז לחזרה של הלהקה אבל התקווה לא מספיקה כי כשקלי רולנד נשאלה בראיון האם יש סיכוי שהלהקה תחזור לתפקד היא סיפרה שזה כנראה לא יקרה בקרוב. לנו עדיין יש תקווה!

 

האחים ג'ונאס

בשמונה שנות העבודה של להקת הבנים הזו שמרוכבת משלושת האחים ג'ו, ניק וקווין הפכו השלושה להיסטריה בקרבי מיליוני בני ובנות נוער בכל רחבי העולם, השלושה שהפכו להיות כוכבי דיסני בעזרת הסדרה שלהם " Jonas L.A", הם הוציאו ארבעה אלבומים שזכו כולם להצלחה ענקית בכל רחבי העולם.

בשנת 2013 בהפתעה ענקית החליטו חברי הלהקה לפרק את הלהקה בעקבות ריבים בין חבריה, מעריצי הלהקה המאוכזבים ידעו שחבר הלהקה המרכזי ג'ו ג'ונאס יחזור בקריירת סולו אך הם התאכזבו שכנראה לא ישמעו את שאר חברי הלהקה אך להפתעתם לאחרונה דווקא האח הקטן ניק ג'ונאס התחיל את קריירת הסולו שלו והוציא אלבום בכורה שכולל בתוכו להיטים ענקיים שהפכו אותו לאחד מהזמרים היותר מצליחים בשנה האחרונה.

 

אנחנו בטוחים כמעט במאה אחוז שהלהקה לא תחזור בקרוב בגלל קריירת הסולו המשגשגת של ניק ובגלל שבקרוב גם האח הגדול ג'ו ג'ונאס מתחיל לשחרר שירים מאלבום הסולו השני שלו שבדרך שאנחנו די בטוחים שהולך להצליח אבל בכל זאת אנחנו נשמח אם האחים יחליטו לעשות לנו הפתעה קטנה ולחזור להיות הלהקה שאנחנו כל כך אוהבים!

 

דה וונטד

ומלהקת בנים שכנראה לא תחזור בקרוב נעבור ללהקת הבנים הבריטית המצליחה שהתפרקה לא מזמן וסביר להניח שתחזור לתפקד ממש בקרוב!

דה וונטד התחילו את דרכם בתעשיית המוזיקה לפני חמש שנים כשהוציאו את אלבום הבכורה שלהם ומאז הוציאו כבר שלושה אלבומים וביניהם להיטים כמו "Glad You Came", "Chasing the Sun" ו"Walks Like Rihanna" אך בדיוק בשיא הקריירה של הלהקה וכשהלהקה סוף סוף נחתמה כאחת מלהקות הבנים המצליחות ביותר בשנים האחרונות החליטו חברי הלהקה לפרק את הלהקה בידיעה שהם הולכים לחזור אך רק לאחר הפסקה.

 

בינתיים הסולן של הלהקה, ניית'ן סייקס התחיל את קריירת הסולו שלו ועובד על אלבום בכורה שהולך לצאת בקרוב, אנחנו מנחשים שאם אלבום הבכורה יצליח אז הלהקה כנראה תשאר מפרוקת אך אם האלבום יכשל הלהקה תחזור להקליט ביחד. אנחנו כבר לא יודעים את מה אנחנו מעדיפים!

 

ביג טיים ראש

הפרידה של אחת מלהקות הבנים המצליחות ביותר בשנים האחרונות, ביג טיים ראש היא תעלומה גדולה מאוד, מצד אחד חברי הלהקה עדיין חברים מאוד טובים אחד של השני ושומרים קשר יום יומי ומצד שני עדיין מקדמים את הקריירות סולו של כל אחד מחברי הלהקה.

 

הלהקה נשאלה לא מעט פעמים על הפירוק של הלהקה והאם יש סיכוי שיחזרו והם חזרו שוב ושוב ואמרו שלהקה לא לגמרי התפרקה אלא רק יצאה להפסקה ותחזור ליצור מוזיקה. עד שזה קורה אפשר להנות משלושת האלבומים המעולים של הלהקה וכמובן לראות את סדרת הטלוויזיה של ניקולודיאון שמגוללת את הסיפור של הלהקה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לחומרים חדשים!

 

 

תגובות