מחאה: לא רוצים שכריס בראון יגיע להופעה בישראל. טאמבלר

מחאה: לא רוצים שכריס בראון יגיע להופעה בישראל

הזמר והראפר המצליח, כריס בראון צפוי להגיע בעוד כחודש להופיע בארצנו אך יש אנשים שמתנגדים להופעתו בארץ, מדוע? כל הפרטים בכתבה

לאחר שדיווחנו לכם שהזמר המצליח, כריס בראון צפוי לנחות בעוד כחודש להופעה היסטורית בארץ הקודש קמים קולות מתנגדים לכך וקוראים להחרמת הופעתו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כריס בראון צפוי להגיע לישראל להופעה מיוחדת באמפי פארק ראשון לציון ב-27 ביולי. לאחר ההודעה על הופעתו החלו קולות המתנגדים אליה בשל עברו הפלילי של בראון. כזכור לכם אי שם בשנת 2009 בראון וריהאנה ניהלו מערכת יחסים ובערב הגראמי של אותה שנה פרצה בניהם מריבה סוערת במיוחד במהלכה כריס הכה את ריהאנה מה שהוביל לאישפוזה בבית חולים וביטול הופעתה בגראמי.

בימים האחרונים קמים קולות רבים הדורשים לבטל את הופעתו של בראון בישראל בטענה שלא צריך לתמוך בגברים אלימים שמכים נשים. נפתחו מספר עמודי פייסבוק הקוראים לחרמת הופעתו בישראל. 

כידוע לכם כריס בראון בן ה-26 עזב את לימודיו בתיכון בגיל 15 לטובת קריירה מוזיקאלית, הסינגל הראשון שהוציא היה "Run It!" שהפך ללהיט ברחבי העולם. עד היום בראון הוציא 6 אלבומים מצליחים במיוחד ואין ספור להיטים מובילים כמו "Turn Up the Music", "Don't Wake Me Up" ,"Loyal" ועוד. 

 

 
תגיות
תגובות