צפו: סלינה גומז בקליפ לשיר החדש. צילום מסך מיוטיוב

צפו: סלינה גומז בקליפ לשיר החדש

כוכבת הפופ סלינה גומז, מוסיפה עוד סינגל לרשימת השירים המרשימים שלה והפעם מלווה בקליפ מדהים. מה אנחנו חושבים עליו?

 

כבר הרבה זמן שלא שמענו מכוכבת הפופ העולמית סלינה גומז, ולפני 4 ימים היא חזרה אלינו, נוצצת מתמיד עם הסינגל "Good For You".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את סלינה הכרנו לראשונה לפני שנים רבות מערוץ הנוער "דיסני", כשלאחר מכן פיתחה קריירה מוסיקלית, שחררה סינגלים והתקדמה מהר בתעשיית המוזיקה. סלינה ידועה בשירים הקלילים והקופצניים שלה, שכולנו התמכרנו אליהם והם נכנסו לראשינו מהר מאוד.

לפי הסינגל החדש, "Good For You" שהוציאה גומז, זכינו להכיר אותה בדרך קצת שונה, יותר עמוקה ומרגשת ופחות ילדותית וקופצנית. בשיר מארחת סלינה את הראפר המצליח אייספ רוקי, שנותן נגיעה של סטייה מהרגישות בו גומז נמצאת, אך רוב השיר בעל משמעות ניכרת. למרות שאנחנו אוהבים את סלינה שלנו קופצנית, חייכנית ודיווה כמו שרק היא יודעת להיות, זכינו להכיר בסינגל הזה את סלינה גומז כפי שמעולם לא הכרנו. השיר מתאר סיפור אהבה בו הבת מנסה לזכות באמונו של בן זוגה.

ארבעה ימים לאחר שחרור הסינגל הקליפ שלה יוצא, בו בניגוד לשאר הקליפים שם דאגה להראות את הצד הקופצני שלה, בקליפ הזה היא יותר פסיבית. בימים שבין שחרור הסינגל להוצאת הקליפ, קיבלנו טיזרים לקליפ שהדגישו לנו כי נכיר את סלינה גומז כפי שמעולם לא הכרנו, ואכן זה קרה. היא בהחלט הפתיעה ונתנה צד אחר שלה, אבל אנחנו תמיד נאהב את מלכת הפופ שלנו, ככה או ככה.

 

תגיות
תגובות