מזל טוב: אריאנה גרנדה חוגגת 22!. טאמבלר

מזל טוב: אריאנה גרנדה חוגגת 22!

השחקנית והזמרת העולמית אריאנה גרנדה, חוגגת היום יום הולדת 22. לכן אספנו בשבילכם את כל הרגעים הבולטים בקריירה שלה. אז איפה ראינו אותה עד היום ואיפה נצפה לראות בקרוב?

 

מלכת הנוער העולמית, אריאנה גרנדה חוגגת היום 22. הייתם מאמינים? האמת שלנו קשה להאמין שהיא כל כך צעירה וכבר כבשה את כל העולם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

למלכה כזאת, חייבים לעשות כבוד ולהציג את הנקודות החשובות ביותר שקרו בחייה. מתחילים!
גרנדה נולדה ב-26 ביוני בשנת 1993 בעיירה בוקה ראטון שבפלורידה, ארצות הברית. שמה המלא הוא אריאנה בוטרה גרנדה, ומוצאה הוא איטלקי ואמריקאי. מקור השם הוא קצת מצחיק, בלשון המעטה. כנראה שהוריה אהבו את האנימציה "פליקס החתול" ולכן נתנו לה את שמה ע"ש הנסיכה אוריאנה בסדרה זו. בהחלט נסיכה!

הקריירה של גרנדה, תאמינו או לא התחילה בכלל בעולם הבידור - בגיל 15, בסדרת הנוער של ניקולודיאון,"ויקטוריוס", שם גילמה את דמותה של קאט ולנטיין. התוכנית כמובן זכתה להצלחה והעניקה לגרנדה את הכינוי "אלילת הנוער" בעקבות הסדרה.

© טאמבלר

למרות הפרסום שזכתה לו בעקבות הסדרה, הודתה כי היא הייתה מעוניינת יותר בקריירה מוזיקלית מאשר קריירת משחק. בשנת 2011, לאחר שתי עונות מוצלחות ביותר של הסדרה, גרנדה, כפי שהבטיחה התמקדה בקריירה המוזיקלית והחלה לעבוד על אלבומה הראשון ואף הקדישה שיר לדמות שהיא גילמה - קאט ולנטיין, אך העבודה נקטעה בעקבות חזרתה של גרנדה לעונה השלישית של הסדרה. באותה השנה גרנדה התחילה לפתח קריירה בתחום הדיבוב, ודיבבה את סדרת האנימציה המצליחה "מועדון ווינX". לאחר מכן, בשיתוף עם סדרת הנוער "i-carly" שיחקה בסדרה "סאם וקאט" אשר שידרה את פרקה האחרון ביולי 2014.

גרנדה, שלא הספיקה להבין מה קורה סביבה וסביב ההצלחה שלה, מיד מיהרה להדגיש שהיא רוצה להתחיל ולפרוץ אל עולם המוזיקה והתחילה במקביל לסדרה, לעבוד על אלבומה הראשון ואכן להוציא אותו לאחר 3 שנות עבודה עליו.
האלבום זכה להצלחה רבה, דורג בעשירייה הפותחת לאלבומים המוצלחים ביותר, ואף זכה לאלבום הזהב מיפן ואר"הב.
באותה שנה גרנדה גם שיחקה בסרט "התרמית" שמבוסס על ספר בעל אותו השם בתפקידה של אמנדה בנסון.

 

את קריירת סיבוב ההופעות החלה כשהצטרפה לסיבוב ההופעות של ג'סטין ביבר "Believe Tour" כששרה בהופעת הפתיחה. לאחר מכן יצאה לסיבוב ההופעות הראשון שלה כעצמאית שנקרא "The Listening Sessions"  שמקדם את אלבום הבכורה שלה בשנת 2013, והשני והנוכחי, "The Honeymoon Tour"  שעדיין בפעולה. בדצמבר הוציאה גרנדה את המיני-אלבום הראשון שלה, "Christmas Kisses".  בעקבות ההתקדמות המהירה בעולם המוזיקה זכתה בפרס "פריצת השנה" לשנת 2014 על הישגיה.

גרנדה כבשה לא רק אותנו, אלא גם את ג'אי ברוקס שאיתו יצאה משנת 2012. ביולי 2013 נפרד הזוג. ב-1 במאי 2014, צולמה גרנדה מתנשקת עם ברוקס ואישרה כי הם שוב ביחד. ב-5 באוגוסט 2014, הודיעה גרנדה שהקשר בינה לבין ברוקס הסתיים בפעם השנייה. בנוסף אליו היא כבשה את ביג שון, שאיתו היא מנהלת מערכת יחסים מאוקטובר 2014.

© טאמבלר

גם למלכת הפופ כמו גרנדה, קורות שערוריות בחיים, שתיים מהן הן ייחול מוות למעריציה, והתעלמות מצידה אם מדברים איתה על הסדרה "ויקטוריוס". למרות זאת, היא נוהגת לשתף אותנו המון בחייה ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט, בו היא משתפת אותנו בחיים שבין ההופעות.
אריאנה הפסיקה להאמין בנצרות, ועכשיו מאמינה בתורת הקבלה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אריאנה נוהגת לענוד את הצמיד האדום שאנחנו מאמינים בו, ובנוסף פרסמה לאחרונה תמונה בסנאפצ'ט ובה מילה בעברית. התגיירות בקרוב?

© צילום מסך מסנאפצט

אז מה נותר לאחל לנערה שכבר בגיל 22 כבשה את כל העולם? הופעות, סדרות והמון פרסים לא נותר אלא לצפות שתמשיך לפרוח בתעשייה הזאת, כי אנחנו אוהבים לראות אותה צומחת בתעשייה הזו!

תגובות