חופשי: פארל וויליאמס חושף את הסינגל החדש שלו. טאמבלר

חופשי: פארל וויליאמס חושף את הסינגל החדש שלו

בתיאום מושלם עם תחילת החופש הגדול, פארל וויליאמס משתף את הקהל בפסטיבל "גלסטונברי" בשיר "Freedom". ההופעה, המקום, מילות השיר והאנרגיה של וויליאמס השאירה לנו הרבה חומר למחשבה. צפו באחת ההופעות הטובות ביותר של פסטיבל המוזיקה, והאזינו ללהיט החדש של פארל

פארל וויליאמס כובש את העולם כל פעם מחדש במשך 12 השנים האחרונות. לאחר שהוציא את הלהיט "Happy" בשנת 2014, ולקח חלק בשיתופי פעולה רבים עם אמנים אחרים, הוא הצליח למכר את העולם לסגנון הייחודי שלו. השבוע, במסגרת פסטיבל המוזיקה "גלסטונברי", וויליאמס חשף את השיר החדש שלו, "Freedom".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

פסטיבל "גלסטונברי" מתרחש מידי שנה מאז 1970, ליד העיירה גלסטונברי שבאנגליה. הוא כולל הופעות רבות של אמנים בינלאומיים, במשך שלושה ימים בחודש יוני. "גלסטונבורי" הפך לפסטיבל המוזיקה הגדול בעולם, בו מבקרים למעלה מ-120,000 איש.

וויליאמס עלה על הבמה עם כמה משיריו הגדולים, בין היתר "Get Lucky" ,"Lose Yourself " וכמובן "Happy" עם כמה ילדים שמחים על הבמה. ממש לאחר שהילדים ירדו מהבמה, הפסנתרן החל לנגן מנגינה לא מוכרת, ופארל דיבר בכל הדרמטיות האפשרית, על החופש שכל אדם זקוק לו. ואחרי שהוא היה בטוח שהקהל מוכן, וויליאמס הופיע עם השיר החדש "Freedom".

 

ההופעה של השיר החדש סחפה את הקהל והפכה לאחת ההופעות הטובות ביותר של פסטיבל "גלסטונברי". גם לאחר שהשיר נגמר, הקהל המשיך לשיר את הלהיט החדש בעצמו, ולא הותיר לו ברירה, אלא להופיע איתו בפעם השנייה.

אין ספק שלא רק למקצב של השיר החדש סוחף, גם למילים עצמן, שמדברות על חופש, היה חלק גדול בהצלחה של ההופעה. כמובן שהתזמון היה מושלם, כשעכשיו רשמית החל החופש הגדול.

תגובות