OMG: ההצבעה לרשימה של די-ג'יי מאג יוצאת לדרך!  . צילום מסך מיוטיוב

OMG: ההצבעה לרשימה של די-ג'יי מאג יוצאת לדרך!

כמו בכל שנה מגזין המוזיקה הבריטי די-ג'יי מאג מרכיב את רשימת 100 הDJs הטובים ביותר בעולם. אז מי ההימור שלנו לניצחון? מי ייכנס לרשימה? הכל בכתבה הבאה

בשביל חובבי המוזיקה האלקטרונית חודשי הקיץ הם חודשי חג. בחודשים האלו נפתחת ההצבעה לרשימת 100 הDJs הטובים בעולם של המגזין די-ג'יי מאג בו כל אחד בעל משתמש בפייסבוק יכול להצביע לחמשת הDJs שעשו לו את השנה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את הרשימה הוביל בשנה שעברה הארדוול ואחריו נמנים שמות מוכרים כמו למשל מרטין גריקס ואביצ'י. מעבר לאמנים המפורסמים שמובילים את הרשימה ישנם גם אמנים רבים ומפורסמים שממוקמים במקומות נמוכים יותר ברשימה ואף חלקם לא נמצאים ברשימה, כל אלו ירצו השנה את עזרתכם כדי להיכנס אלייה. 

אז מי ההימור שלנו לניצחון? אמנם קשה מאוד לנחש מי עומד לנצח השנה אבל לפי דעת מבקרים רבים הקרב הולך להיות בין הארדוול למרטין גריקס.

לשניהם הייתה שנה מצוינת בה הארדוול הוציא אלבום נהדר עם שירים מצוינים ומרטין שיחרר שירים מיוחדים ושונים מהסגנון הקודם שלו. השיר הטוב ביותר שהוציא הארדוול השנה לדעת רבים הוא "Arcadia" בו הוא שיתף פעולה עם יוצר צעיר בשם ג'ו דייל. לגבי מרטין גארקיס, השיר הטוב ביותר שהוציא השנה לדעת רבים הוא השיתוף פעולה שלו ביחד עם הזמר אשר הנקרא "Don’t Look Down"  שכבש את המצעדים בעולם והפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר בעולם בחודשים האחרונים.

שיתוף הפעולה בין מרטין גארקיס ואשר
 

מי אכזב והולך לרדת בדירוג? הרבה DJs אכזבו השנה אך אנחנו הולכים להתמקד על אותם אמנים שאפילו לא הוציאו שיר אחד בשנה החולפת. אחד מאותם אמנים הוא מק ג'יי. בשנה שעברה הוא גרר אחריו לא מעט הצבעות בעקבות השירים המיוחדים והמושקעים שלו אך השנה הפך להיות ההפך הגמור. השנה השיר היחיד שהוציא היה בחודש שעבר יחד עם תומס ניוסאן בחברת התקליטים של ניקי רומרו. השיר עצמו לא הלהיב את מעריציו בכלל כיוון שלא הזכיר להם את הייחוד של מק ג'יי משנה שעברה. לכן, אנחנו בטוחים שמקומו בדירוג יירד.

אמנים נוספים שכנראה יירדו בדירוג שלהם הם צמד הדיג'יים Dada Life. הצמד הגיע לשיאו בשנת 2011 כשנכנס לארבעים הראשונים ברשימה אך מאז הוא נמצא במגמת ירידה מתמדת. הצמד לא מצליח לתפוס תאוצה כמו אמנים אחרים בתעשייה ולכן לפי ההימורים ירד בדירוג באופן דרסטי השנה ואולי אפילו לא יהיה חלק מהרשימה.

לא מלהיב ומיוחד
 

מי ייכנס אל הרשימה בפעם הראשונה? כמו שכבר אמרנו ישנם אמנים מעולים שמעולם לא נכנסו לתוך הרשימה. מדובר בעיקר באמנים צעירים שפרצו בשנה האחרונה.

אחד מהם הוא קשמר, יוצר נהדר שאחראי על שירים נפלאים בעולם המוזיקה האלקטרונית. אבל מה שהרבה לא יודעים עליו זה שהוא  היה חלק מהצמד The Catracas. הצמד שאחראי על להיטים כמו "Like a G6". לאחר שהצמד התפרק קשמר החל בקריירת הסולו שלו ופרץ עם השיר הנקרא על שמו "Kshmir". בהמשך השנה שיתף פעולה עם טייסטו מה שגרם להוצאת אחד מהלהיטים הגדולים ביותר בשנה האחרונה הנקרא  "Secrets", הלהיט הפך אותו לאחד מהאמנים המוערכים ביותר בתעשייה מה שכנראה יגרום לו להיכנס אל הרשימה המוערכת בפעם הראשונה.

הלהיט של קשמר וטייסטו
 

בנוסף אל קשמר גם הרבעיה הישראלית ג'טפייר, שמורכבת משלושה ישראלים ובלגי, חוו שנה מסחררת ומקווים להיכנס לרשימה.

הם חתמו בחברת התקליטים הגדולה ביותר בעולם למוזיקה אלקטרונית והוציאו שירים שהגיעו למקומות גבוהים במצעדים השונים ברחבי העולם וגם שיתפו פעולה עם היוצרים הגדולים ביותר בתעשייה כמו מייק הוקיגנס ואלברו. ג'טפייר מראים לעולם שישנה סצנה טובה של מוזיקה אלקטרונית בארץ, ואין ספק שיש לנו משימה לאומית שהיא להכניס את ג'טפייר לרשימה!

גאווה ישראלית
 

התוצאות יפורסמו ב-17 באוקטובר במסיבה ענקית בלונדון אבל עד אז אתם יכולים להצביע לDJs האהובים עליכם. להצבעה לחצו כאן

תגובות