"אהבה מעל הכל": עומר דץ בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה. צילום: דורון עדות

"אהבה מעל הכל": עומר דץ בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה

עומר דץ התגלה בעונה הראשונה של הריאליטי "הכוכב הבא" ומאז ממשיך לסלול לעצמו דרך עצמאית ומצליחה. הפעם הוא עושה זאת עם "אהבה מעל הכל" הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו שעתיד לצאת בקרוב

עומר דץ, המתמודד שכמעט העפיל לגמר העונה הראשונה של "הכוכב הבא", משחרר היום סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו עליו הוא עובד בימים אלה. הסינגל המרגש נקרא "אהבה מעל הכל" והוא מגיע אחרי הסינגל הראשון שהוציא דץ מהאלבום הזה, "יכול להיות" שזכה להצלחה.

 

כשהגיע דץ לאודישנים של "הכוכב הבא" בעונv הראשונה, היו שהרימו גבה כאשר שמעו שעומר משתייך למשפחת דץ ורבים לא האמינו כי הגיע למקומו בזכות עצמו. מהר מאוד הצליח עומר להוכיח כי יש לו כישרון לא פחות גדול משל הוריו וכי הוא מצליח אך ורק בזכות עצמו והכישרון שלו. כאמור, דץ נאלץ להסתפק שם במקום החמישי והמכובד ולא הצליח להעפיל אל שלב הגמר אך דרכו המוזיקלית לא הסתיימה עם סיום התכנית.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

היום משחרר דץ את הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה יחד עם דניאל סלומון שמופקד על ההפקה מוזיקלית של האלבום. הסינגל נקרא "אהבה מעל הכל" והוא נכתב והולחן ע"י תלמה אליגון האחראית על קלאסיקות שכולנו גדלנו עליהם. השיר הפשוט והמרגש עומד בציפיות שהציב לו הסינגל שיצא לפניו, "יכול להיות". המילים לא מתחכמות יותר מידי וכך גם הלחן ושניהם יחד יוצרים שיר מעולה. בימים אלה עובד דץ גם על מופע חדש אשר ילווה את שירי האלבום שייצא בקרוב.

 

תגובות