איזי VS פמיניסטיות: מה קרה בניהם?. צילום מסך מיוטיוב

איזי VS פמיניסטיות: מה קרה בניהם?

לפני מספר ימים שחרר הראפר המצליח, איזי סינגל חדש שנקרא "לא רוצה" וכנראה שהשיר קצת הרגיז את הנשים הפמיניסטיות. למה? כל הפרטים בכתבה

 

לאחר שאיזי הוציא לפני כשבוע את השיר "לא הכל מן אללה" שזכה לביקורות מעולות ביום רביעי האחרון הוא שחרר סינגל חדש "לא רוצה" שהצליח לעצבן מספר נשים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

אתמול העלתה עמית אשל לעמוד הפייסבוק שלה פוסט זועם במיוחד על השיר החדש של איזי "לא רוצה" בו היא מטיחה ביקורת על מילות השיר. בפוסט היא כתבה כי "ארז שרון, שקורא לעצמו E-Z, הוא ראפר שהופיע בפסטיגל מול ילדים ומוכר בהחלט לבני הנוער היום. לפני יומיים הוא הוציא את השיר המחריד "לא רוצה", שמסביר לבני הנוער ש(ציטוט מדויק): "נמאס לאכול סרטים על בחורות כאלה, יש את אלה שתביא אל ההורים ויש את אלה שתראה בסרטונים לכל החברה". היא הוסיפה ואמרה כי "שמעתם נכון. הבחור מסביר לבני הנוער שיש מהכול, ואין מה לעשות - יהיו בחורות שתצלם ותעביר בווצאפ. יאללה, נגמר. להחרים. ביוש"

© צילום מסך מהפייסבוק

 איזי לא נשאר אדיש לפוסט הזה והגיב כי "אני חושב שמי ששומע את השיר מבין איזה בחורות אני מעדיף.
וכן, מגעיל אותי שבחורות (שלפעמים שאני בכלל לא מכיר) שולחות סרטונים של עצמן...רוקדות בחוטיני בחדר, בתקווה שמשהו יקרה." הוא המשיך ואמר כי "מעולם לא הפצתי סרטון, לא הזכרתי אף שם של אף אחת. לא עודדתי אף אחד לעשות את זה. אבל יש סוג מסוים של בחורות שיוצא לי להכיר והחלטתי לקרוא לו בשם "בחורות שתראה בסרטונים לכל החבר'ה". בנוסף לכך הוא גם אמר "אני לא איש חינוך, מעולם לא הייתי. האלבום שלי נקרא "לא לילדים"
ואני לא מנסה לשמש דוגמה לאף אחד רק להגיד מה שבא לי ומה שעובר לי בראש. לא כולם צריכים לאהוב. מותר לך להחרים אותי..." 

© צילום מסך מפייסבוק

העיניין בשיר החדש לא נגמר רק כאן אלא הגיע גם לקבוצת הפמניסטיות בפייסבוק - "שיח פמניסטי" שם הן המשיכו להתרגז על השיר החדש וכתבו לאיזי בעמוד הרשמי שלו דברי שנאה. 

את תגובתו של איזי לא ניתן היה להשיג בשלב זה. 

 

 
תגיות
תגובות