ALIVE: כל הפרטים על האלבום החדש של סיה!. צילום: טאמבלר

ALIVE: כל הפרטים על האלבום החדש של סיה!

הזמרת והיוצרת האוסטרלית סיה שהצליחה להפתיע את כולנו עם להיטים ענקיים כמו "Chandelier" ו"Elastic Heart" מוציאה סינגל ראשון מתוך אלבום מפתיע חדש, אז מה מיוחד באלבום החדש ומה חשבנו על הסינגל הראשון ממנו? כל הפרטים בכתבה

 הזמרת האוסטרלית זוכת הגראמי סיה היא ללא ספק אחת מהיוצרות הענקיות ביותר בעשור האחרון, עם להיטים ענקיים כזמרת כמו "Chandelier" ו"Soon We'll Be Found" ולהיטים שכתבה לאמנים אחרים כמו "Diamonds" לריהאנה ו"Pretty Hurts" לביונסה היא מצליחה לבסס את מעמדה כאחת מהאנשים החשובים והחזקים ביותר בתעשיית המוזיקה כרגע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 סיה חזרה להוציא שירים משלה בשנה שעברה עם אלבום מצליח אך הפעם היא החליטה לא לחשוף את פנייה. בכל ההופעות שלה, הראיונות שלה והקליפים שלה אי אפשר לראות את פרצופה של סיה כיוון שהיא מאמינה שזה שומר על טיפת השפיות בתעשיית המוזיקה שמתעסקת לא מעט בחיצוניות ולא במוזיקה עצמה.

© טאמבלר

סיה שידועה ככותבת העל של תעשיית הפופ העולמית סיפרה בראיון לתחנת רדיו מצליחה שאלבומה החדש הולך להיות מיוחד והוא הולך להיות מורכב משירים שכתבה לאמנים אחרים אך לבסוף האמנים החליטו לא לשיר אותם, בין האמנים היא ציינה את ריהאנה, ביונסה,אדל ודמי לובאטו.

את הסינגל הראשון שנקרא "Alive" סיפרה סיה שהיא כתבה עם הזמרת הבריטית המצליחה אדל בשביל אלבומה החדש שלה אך בסופו של דבר החליטה אדל לוותר על השיר וברגע האחרון החליטה סיה להקליט אותו כשיר שלה, הסינגל שעלה אתמול ליוטיוב כבר הגיע ליותר ממיליון צפיות והפך להיות לאחד מהשירים עם הכי הרבה הורדות בעולם באייטיונס ביום האחרון.

הסינגל החדש
 

סיה קראה לאלבום החדש "This Is Acting" כיוון שכתבה את כל השירים מנקודת מבט של דמות אחרת ולא על חייה האישיים, וזה לגמרי מסקרן אותנו!

 

 

תגובות