להקת "ליטל מיקס" מצאה דרך מקורית לנקום בזאיין מאליק!. צילום מסך מאינסטגרם

להקת "ליטל מיקס" מצאה דרך מקורית לנקום בזאיין מאליק!

אם חשבתם שפרי אדוארדס וחברותיה ללהקה שכחו את זה שזאיין מאליק ביטל את אירוסיו עם פרי, הן ממש לא. הן דווקא מצאו דרך מקורית להחזיר לו על כך

זאיין מאליק עשה שתי פרידות משמעותיות השנה. האחת היא מהלהקה הבנים בה היה חבר מעל לארבע שנים, ובה פרץ לראשונה – "וואן דיירקשן". והשנייה היא הפרידה מארוסתו פרי אדוארדס רגע לפני חתונתם. לכן, כעת ל"ליטל מיקס" ול"וואן דיירקשן" יש חיבור טבעי בעקבות כך שיש להם אויב משותף – זאיין מאליק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמנם אנחנו לא כל כך בטוחים שלכך הן התכוונו בכך שביצעו קאבר לשיר של "וואן דיירקשן" – "drag me down", אבל אנחנו מריחים נקמה.

את הקאבר הנקמני ביצעו הבנות בתוכנית שבה התארחו בתחנת הרדיו "capital FM" כחלק מאתגר שבו היו צריכות לבצע שלושה קאברים באילתור ובספונטניות, אחד מן השירים היה זה של וואן דיירקשן, וכשהוא הגיע אכן הייתה קצת מבוכה וגיחוך בין הבנות והמגישה, והן ישר הבינו את הקשר. המגישה שאלה אם הן בסדר עם השיר, והן אמרו שאין בעיה. האמת היא שהן ביצעו את השיר בצורה ממש מגניבה ובהנאה. ובמהלך השיר, פרי אפילו הרשתה לעצמה לרקוד ולחייך.

 

דרך אגב, בשבוע שעבר, הבנות אף חיממו את "וואן דיירקשן" בהופעה שלהם בפסטיבל המוסיקה של אפל בלונדון. אנחנו בטוחים שהמפגש מאחורי הקלעים בין כל כך הרבה אנשים שזאיין נטש היה פשוט בלתי נשכח.

 

Loving 1D! Hope you're all watching the #applemusicfestival 👍🏻 😍

A video posted by Little Mix (@littlemix) on

 

תגובות