בטוחה בעצמה: ביקורת על האלבום החדש של דמי לובאטו. צילום: טאמבלר

בטוחה בעצמה: ביקורת על האלבום החדש של דמי לובאטו

דמי לובאטו בטוחה בעצמה יותר מאי פעם, ומוציאה אלבום שכולו פופ. רוצים לדעת מה חשבנו על האלבום? כל הפרטים בכתבה הבאה

היא הספיקה לשחק בסרטים ובסדרה של דיסני, לשפוט בX Factor האמריקאי,  להשתתף בסדרה המפורסמת "GLEE", לתרום ולקדם קמפיינים חברתיים רבים, לשיר בשיתופי פעולה רבים עם זמרים ולהקות, וכמובן – להוציא ארבעה אלבומים. דמי לובאטו, זוכת פרס זמרת השנה בטקס פרסי הנוער 2015 ריגשה, הקפיצה וסחפה אותנו עם הלהיטים "Give Your Heart a Break" , "Heart Attack" ו-"Neon Lights" שקטפו הישגים ומקומות ראשונים במצעדים שונים, יוצאת באלבום חדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דמי לובאטו היא זמרת וכותבת שירים אמריקאית, שפריצתה הגדולה החלה בשנת 2008, בסרט "קאמפ רוק" – שם הוכיחה שהיא יודעת לשחק, ובמיוחד לשיר. מאז השתתפה בסדרה משל עצמה בערוץ דיסני, הוציאה אלבומים רבים, ועברה תקופה קשה במהלכה נאלצה להשהות את הקריירה שלה ולשוב ולהפתיע אותנו ללא הפסקה.

"Confident" הוא האלבום החמישי של דמי, שיצא ביום שישי האחרון. דמי עבדה על האלבום במרץ עוד מסוף שנת 2014, ושחררה פרטים ראשוניים עליו בסוף אוגוסט 2015. הסינגל הראשון מהאלבום ששוחרר ונועד לקדם את האלבום הוא להיט הקיץ המקפיץ "Cool For the Summer" שהגיע לראש מצעדי השירים ברחבי העולם, וגם בישראל. האלבום מכיל בתוכו 15 שירים, ששנים מהם – הם רמיקסים לסינגל המוצלח של הקיץ Cool For the" Summer", ושניים נוספים מהם – הם שיתופי פעולה עם הרפארית איגי אזליה וזוכת הגראמי סירא

האלבום מציג את כל יכולות השירה של דמי, בכל סוגי המוזיקה – החל מפופ קצבי ב- "Cool For the Summer", ועד ליכולות הראפ המפתיעות של דמי בשירים "Kingdom Come"  בו שיתפה פעולה עם איגי אזליה, ו- "Waitin For You" בו שיתפה פעולה עם סירא.

 

השיר הפותח את האלבום הוא הסינגל השני אותו הוציאה דמי מתוך האלבום -  "Confident" שהוא גם שיר הנושא של האלבום, השיר קצבי מאוד, אך לא מפתיע או מיוחד. השיר מעובד מאוד, ומאוד סיינת'פופי אך המסר שדמי מנסה להעביר בו מעולה ומעורר השראה. הבא בתור הוא הסינגל המדובר והמוכר ביותר מהאלבום - Cool For the" Summer", השיר הקצבי, הפופי במיוחד של דמי שלמרות שלא מעביר מסר מיוחד הפך לכולנו את הקיץ להרבה יותר מגניב.

 

לאחר שני השירים המקפיצים והפופיים במיוחד, עוברת דמי לשיר הטכנו-דאנס המצוין "Old Ways" שמציג את יכולות הראפ של דמי לצד מוזיקת טכנו-דאנס, השיר מצוין ומצליח להקפיץ אותנו ולעביר מסר בו זמנית.

לאחר שיר הטכנו דאנס מגיע שיתוף הפעולה המיוחל עם הרפארית המצליחה איגי אזליה בשיר "Kingdom Come" שמאכזב אותנו במיוחד כיוון שהשיר סתמי, לא עומד בציפיות ואחד מהשירים הפחות טובים באלבום.

© טאמבלר

השיר הבא הוא השיר שהפתיע אותנו במיוחד, וריגש אותנו עד דמעות, השיר שנקרא "Father", בו דמי פונה לאבא שלה שנפטר השנה ומודה לו על התמיכה שנתן לה בשיר מרגש במיוחד ושקט, בניגוד לשאר השירים האלבום. בשיר הקול שלה מצליח להעביר רגש באופן מושלם וקשה מאוד לא לבכות במהלך שמקשיבים לשיר.

שיר נוסף שהיה לא צפוי הוא "Stone Cold" – שיר המלווה בנגינת פסנתר מרגשת, ואחד מהשירים היחידים שאינם מכילים בתוכם מעט טכנו. השיר מרגש ומגיע מהלב, ובתחילת השיר – דמי מצליחה להפתיע אותנו עם הרמוניות מעולות בקולה, וזה עובד ובגדול.  

גרסת הלייב של השיר
 

מיד אחר כך מגיע השיר "Lionheart" שמאוד מזכיר את שיריה הקודמים של דמי לובאטו, אך בכל זאת דמי מצליחה להפתיע עם קול בס מרשים ולהביא שיר מצוין שכיף להאזין לו. "Mr. Hughes" שמתחיל בנגינת תופים, ועובר מיד לקולה המעולה של דמי – ששרה בסגנון המשלב בין בלוז לפופ, סגנון לא צפוי, שלא ידענו שנמצא אצל דמי אי פעם. השיר מדבר על שברון לב, מתיימר להיות בסגנון השירים של איימי ווינהאוס המנוחה, אך עדיין עובד, השיר הוא ללא ספק אחד מהשירים הטובים ביותר באלבום.

האלבום שמפתיע מאוד מציג צדדים שלא ראינו אי פעם אצל דמי – בלוז, ראפ, טכנו, וכל אלה בשילוב של הפופ המוכר כל כך של דמי. היא השיגה ובגדול את מטרתה להציג לעולם "דמי חדשה" כפי שאמרה בראיון לפני צאת האלבום. היו מספר שירים שאיכזבו אותנו כמו השיתוף פעולה עם איגי אזליה אך לצידם היו שירים מפתיעים, מרגשים ומהנים במיוחד לשמיעה לכן אין ספק שאתם מוכרחים לרכוש את אלבומה החדש!

ציון בסולם פרוגי: ★★★★

תגובות